• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Varazir

  1. Förslag Balansera Imperierslagfältet

    Ännu en gång hur kan de matcha ett IMP som är nr 4 mot imps som är >10???
  2. Förslag Balansera Imperierslagfältet

    Min andra ide ger större/aktivare imperium fler slag och får då mer saker. Har spelat i imperier som är för bra för platina man klarar inte av diamant och det händer hela tiden. I diamant så är det oftast 2 imperier som växlar zoner med varandra och ingen annat har någon chans att komma ut...
  3. Förslag Balansera Imperierslagfältet

    Min ide där var med att storspelare får snabbare max Utmattningsgrad. Då kan de mindre aktiva spelarena slås mer innan deras Utmattningsgrad är maxad. Kan man mäta över alla impar som slås. Men den delen är inget krav mer fokusera på att så mer impar slås så mer behöver de slås för att ta...
  4. Förslag Balansera Imperierslagfältet

    Hej, Jag tänker på nedan bild, Om vi skulle börja attackera D2:S så skulle vi behöva göra tex 500 slag. Kan göra att varje ring (d1 d2 d3) har en faktor 1.5 fler slag man behöver göra sedan plussar man på en faktor per antal man äger eller så anger man bara ett fast värde när man kommer över x...
  5. Förslag Balansera Imperierslagfältet

    Vad säger ni om att man behöver göra fler slag per ruta man äger? tex, äger man 1 ruta behöver man 50 slag, äger man 10 så behöver man göra 500 slag för nästa slag.
  6. Förslag Balansera Imperierslagfältet

    Bättre balans skulle vara ett sätt att lösa det.
  7. Förslag Balansera Imperierslagfältet

    Hej alla, Jag har funderat på en ide att varje imp kan inte äga fler rutor/zoner än totalt antal rutor delat på antal imp. När man har maxa ut sin kvot så kan man "släppa" de till att bli neutrala och kan inte ta de igen på 3 timmar eller att andra imps tar de. Det medför att de mindre men...
Topp