• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Mikklos

  1. Forumtävling JULI - Hitta Innobert

    Jag tror han finns under orange mugg
  2. Forumets månadstävling - S:t Patricks dag-tema!

    20 st kan jag hitta. Jag heter Mikklos och spelar i Cirgard
  3. Blocka spelare

    Tyvärr så återkommer han var 14:e dag och då lägger han på mig. Av nån anledning så har han stenkoll på just mig
  4. Blocka spelare

    Hej! Kan man på nått sätt blocka en spelare eller göra så att hen inte kan bidra på mina MB? Jag har en person som kapar platser konstant. Vi är inte vänner så jag kan inte plocka bort hen där. Börjar bli riktigt tröttsamt detta
  5. Följ linjen!

    A3 B1 C2 D4 Jag heter Mikklos och spelar i Cirgard
  6. Forumets tävling - Sommareventet

    12 dubbloner och 3 st kompasser Jag spelar i Cirgard och heter där Mikklos
  7. Hjältarnas forumtävling

    Jag kan hitta 4 ryttare på häst och 9 väskor. Jag spelar i världen Cirgard
  8. Forumtävling - Maj - Hitta alla föremål!

    Hej Jag kan hitta 15 st. Jag spelar i Cirgard och heter Mikklos
  9. Hitta presenterna!

    Jag hittar 28 st och hoppas jag har sett rätt och vinner detta fina pris. Mvh Micke (Mikklos)
  10. Räkna med guld... om du räknar rätt!

    24 st klöver och 3 st kruka. 4 st om man ska räkna med den som hon håller i famnen. jag heter Mikklos och spelar i Cirgard
  11. Vinn fotbollar till Forge Bowl 2022!

    Jag ser 9 st
  12. Förslag Imperieslagfältet

    Så kan det vara. Men denna vecka så möter vi 2 st motståndare där dem är 80 pers i varje. Även om det bara skulle va 40 av dem som är aktiva så finns det inte en chans att vinna ändå. Inte ens om dem ”bara” skulle vara 20 aktiva. Jag tycker det är jäkligt orättvist ändå. Det funkar ju hur bra...
  13. Förslag Imperieslagfältet

    Hej Jag tycker att ni ska se över imperieslagfältet. Vi har ett starkt imperium på endast 3 spelare. Men när vi får bara möta motståndare som har mellan 60-80 medlemmar hur ska man då ens ha en chans där. Så fort vi vinner en ruta så tar det bara ett par minuter för att bli av med den. Jag...
  14. Hitta Innobert!

    Blå är rätt svar
Topp