• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av inca

  1. Forumtävling - Snart är julen här!

    10 st rosa paket 5 st guld-nycklar 5 st silver-nycklar
  2. Varför så snålt med silver???

    Helt med dig, samma för mig. MEN det är den snåla tilldelningen när du besöker dina vänners värdshus jag pratar om. Varför så snålt? Allt kostar ju extra Diamanter
  3. Varför så snålt med silver???

    Jag kollade besök i mitt värdshus: 16 hitintills idag, 32 igår, 33 i söndags och 42 i lördags samt 29 i fredags. Jag ska ju även hinna tömma och samtidigt julhelg... Samtidigt vet du ju hur mycket jobb det är med att hitta nya vänner utöver 80 st. Att ta bort 20 st = jag måste skicka meddelande...
  4. Varför så snålt med silver???

    Lika trist idag av 7 lediga = 1 belöning Senast igår behövdes 2500 silver för en daglig utmaning (vilket jag missade) trots 100 vänner Behovet av Silver beror på spelstil. Inte så svårt att handla upp några tusen i Värdshusbutiken för att boosta någon effekt. Det är ju det ända silver är till...
  5. Varför så snålt med silver???

    Jag får ju inte det... Får forskningspoäng del av gångerna, men det kan jag få på annat sätt. Silver kan jag bara få genom att besöka mina vänners värdshus eller de besöker mitt Frågan kvarstår varför så snålt inställt system?
  6. Varför så snålt med silver???

    Gick igenom alla igen denna gång var 13 lediga och jag fick 4 napp (bara 1 silver dock) Så ställningen är nu 42 mot 10
  7. Varför så snålt med silver???

    Man kan bli sur för mindre... Jag har 100 vänner och när jag besöker och hjälper dom får man ibland nästan inget silver Nu senast besökte jag 29 st som hade lediga platser och fick napp bara 6 gånger Det finns ju inte så många sätt att få tag i silver så varför är systemet så snålt inställt. Jag...
Topp