• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Senaste innehållet av Hangbjorken

  1. Uppdatering Uppdatering 1.269 - 2023-11-08

    Såg att det löstes snabbt
  2. slutat spelat

    Förstår att man inte kan radera ett konto om en spelare är aktiv på en server men inaktiv på en/flera andra. Det jag efterfrågar att inaktiva städer borde raderas, inte kontot. Är man aktiv på en server men inte varit inloggad på X dagar på en annan så borde den staden raderas. Många startar...
  3. slutat spelat

    Jag undrar mer hur det går med att rensa bort inaktiva spelare? Jag har spelare jag har fp hos som varit inaktiva i flera år på D servern. Då jag befann mig i de lägsta erorna. Ex. Sunnysummer1608 - 42624 poäng och 115 strider. Kollade foestats som slutade uppdateras för 3 år sedan och gissa...
  4. Förslag Attackerande armė -välj dina trupper

    Hej! Om man vill strida, som jag gissar är ursprungstanken, med optimal konfigurering av armé mot en viss typ av motstånd upplever jag att det tar för lång tid att byts uppställning. En tanke jag haft är att kunna spara X uppställningar att välja mellan. Man fyller armérutorna med en...
  5. Imperieranking

    Inno kanske tycker att de borde premiera imp som lägger sig varannan gång? Man kanske skall ta det som en pik från Inno att det är korkat att kämpa på varje omgång. Det är inte enbart ranking utan även fragment till belöningen som primeras genom att lägga sig varannan gång. 3000 fragment...
  6. Uppdatering Uppdatering 1.269 - 2023-11-08

    Hej! Utmattning per medlem har försvunnit från rankingen i ISF i fliken medlemsaktivitet. Har inte sett det annonserats, var det planerat? Den informationen är saknad.
  7. Information Vi svarar på era synpunkter om Imperieslagfältet

    Kul att du postade ett inlägg med samma tankar medan jag skrev mitt
  8. Information Vi svarar på era synpunkter om Imperieslagfältet

    Hej! Om syftet var att jämna ut ISF så kan jag inte se det. I och med förändringarna så gynnas än mer de imperium som är starkast. Man kanske lätt låter sig luras av att fler imperium numer erövrar sektorer på kartan men det förändrar inte maktbalansen. Ligan kommer sluta i fallande ordning...
  9. Nyhet Imperieslagfältet uppdateras!

    Antal strider för att ta en sektor förstörde helt peppen inför race om en sektor. Nu går våra medlemmar bara in och ”gör sitt”. Inget taktiksnack och den spänning som fanns är som bortblåst. Att höja kostnaden/tid för att bygga, både varor och diamanter för att färdigställa, förstörde än mer...
Topp