• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Bugg Fick dubbel skörd

HultNisse

Medlem
Jag har en samlad skörd och använder alltid diamanter för att skörda. Därför se jag till att alltid ha mindre än 100FP i "kassan" så att FP-skörden kan ske tillsammans med allt annat.
Nu hade jag tömt kassan och den var noll FP då jag klickade på insamlingsikonen. Men när jag fick upp valet för att välja tid för kommande produktion kunde jag se att det plötsligt stod 673 FP (innan den egentliga skörden). och när jag hade valt tid så var alla FP-byggnader oskördade. (jag har för mig uppräkningen sker efter man valt tid)

Jag tog snabbt och tömde kassan och kunde då skörda ytterligare 673 FP.......

Detta var endast på ena av mina tre världar (Dinegu) som ligger i Järnåldern, den i E-världen fungerade som vanligt och även den på Betan (betan förstår jag är på en helt annan server)

Det är inte så att jag direkt klagar, men blev lite förvånad..... :)
 
Senast ändrad:

Safiren

Medlem
Jag skördar manuellt och en gång hände det att jag kunde skörda 2 ggr från några byggnader. Jag skrev till supporten och de sa att det inte hade hänt. Något konfunderad nöjde jag mig med det svaret men jag vet ju vad jag såg....
 
Topp