• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Synpunkt Vildmarkseventet - Vad tycker du?

Rösta på eventet!

  • 5 - Gillar mycket

    Röster: 1 50,0%
  • 4 -

    Röster: 0 0,0%
  • 3 - Sådär

    Röster: 1 50,0%
  • 2 -

    Röster: 0 0,0%
  • 1 - Inte alls

    Röster: 0 0,0%

  • Totalt antal röstare
    2
  • Enkät stängd .

River Styx

CM
Community Manager
Det känns som att Vildmarkseventet har delat upp er spelare i två läger. En grupp som är väldigt positiva, och den andra som är, inte lika glada...
Så vad tycker du om detta event? Bra? Dåligt? Sådär?

Berätta vad du gillade bäst, eller om det var något som inte riktigt föll dig i smaken.
Dela med dig av dina åsikter så vi kan ta det vidare. (på grund av vår återrapportering kommer denna röstning att stängas 24/5)

Du som inte har Vildmarkesventet som favorit: Vi blir väldigt tacksamma om du inte bara skriver "det var dåligt". Förklara gärna varför. Kritik är värdefullt - så länge som den är konstruktiv! :cool:
Samma sak gäller dig som har den som favorit - förklara vad som är bra med den!


Tack på förhand!
mvh/River
 

Ambjorn

Medlem
Tar det dåliga först. Man har inte två profilbilder efter varandra på dagliga uppdrag som nu på 30 och 40 avklarade uppdrag. Bara en profilbild är ett otyg där, två är illvilja mot oss spelare.
Där skall det vara en entrébiljett eller lite vildmarksmynt. Nu kändes det som att ”Oj så duktig du var att offra massa resurser flytta om byggnader/förvara någon för att klara uppdraget” Så får man en klapp på huvudet och en profilbild.

Men över till det positiva. Precis så där skall tävlingsmomentet vara, klurigt och man sitter och svär åt sig själv när man missar att klicka rätt och å berömmer sig själv när det gick bra.
Belöningarna var riktigt bra, fick upp ett Örnberget till tack vare dem. De andra var det inget fel på heller. Och dessutom att man fick tre extra entrébiljetter per dag är det bara att tacka för.
Pandaaltaret med de kopplade byggnaderna är riktigt bra. 18 Fp och 70 varor uppskattas och animeringen är riktigt snygg med Pandan där i trädet och man ser att trädstammarna rör sig.
 

Safiren

Medlem
Själva eventet är rätt kul, håller med Ambjorn där. Jag har oxå fått ihop till ett Bergsreservat men kan inte bestämma mig för försvar för IE (där jag absolut inte gillar detta fragmentiska. Jag ser att intresset i vårt imp verkar minska efter första nyfikenheten) eller attack vilket är mycket roligare. Håller även med om att belöningarna för dagliga inte är intressanta och varför i xxxxxxx får man fragment som sista belöning?? Det är riktigt dåligt.
Nu ser det ut som om jag klarar Professionella ligan och får en riktig uppgradering - håller tummarna. Jag anser att man ska få en fullt uppgraderad eventbyggnad om man gjort alla uppdrag och inte behöva vänta i 3! månader på att få ihop alla fragment. Att den lilla pandastatyn bara ger ett om dagen är uselt.
Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om eventbyggnaden. Jag förstår att meningen med den är att man ska klara IE5 genom att slåss. Men som redan framgått ogillar jag starkt alla fragment, den enda byggnaden som är värd att ha i det långa loppet är det Glömda templet. Jag ligger så pass lågt på stadsförsvar (men tillräckligt för att klara PVP) att Pandaaltaret med tillhörande byggnader ändå inte räcker till.
Antalet mynt från inidentera hade kunnat vara högre. att få en biljett var oväntat nöje :)
Så slutsaten är väl att Vildmarkseventet är roligt i sig byggnaden fullt uppgraderad är en av de bättre, men ska kommande event likna de här 3 sista minskar mitt intresse för att göra dem.
 
Senast ändrad:
Topp