• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Synpunkt Vildmarkseventet - 2024

Rösta på eventet!

  • 5 - Gillar mycket

    Röster: 1 14,3%
  • 4 -

    Röster: 1 14,3%
  • 3 - Sådär

    Röster: 3 42,9%
  • 2 -

    Röster: 2 28,6%
  • 1 - Inte alls

    Röster: 0 0,0%

  • Totalt antal röstare
    7
  • Enkät stängd .

River Styx

CM
Community Manager
Vintern drog söderut och vi hamnade mitt bland alla vilda djur!

Berätta vad du tycker om eventet, vad är bra/dåligt? Dela med dig av dina åsikter så vi kan ta det vidare till utvecklarna.
Du kan göra din röst hörd här i forumet, eller på Discord. Vi läser båda!


Tack på förhand!
mvh/River
 

Ambjorn

Medlem
Nu kan man ha synpunkter du var lite väl tidig att lägga ut frågan nästan som att det var bråttom att hinna med båten.
Men eventet själva tävlingsdelen, klickandet, var utmärkt klurigt som krävde en hel del planering för att lyckas. Precis som jag gillar. Antalet biljetter är det inte så mycket att klaga på tre om dagen samt några via Eventuppdraget lite då och då. Fridfulla Flamigoparadiset är ok på FP/Varor och fragment. Men var tog bonusarna vägen vid försvar? Och det här med viktade bonusar för anfall är ett otyg ni har börjat med. Och lite väl tunt var det dessutom för anfallsbonusarna. Aligatorträsket är en underbar byggnad. Tapirstigen kan man väl lägga ut om det finns plats men inte så mycket att glädjas över annars.
Men som vanligt animeringarna är en dröm att studera, synd bara att det blir lite förvirrande att hitta händelser om man har det påslaget hela tiden samt att det segar ned en del.

Baronen tänker jag inte beröra med mer än att i Er Facebookgrupp så framgick det inte något större beröm fick den inte lindrigt sagt. Dyrt blev det för de som väl klarade av alla uppdragen. Men det blir en fyra för antalet biljetter och med de chanserna ser ut att man kan ta sig riktigt långt fram i eventet.
 
För långa event gör att man tappar sugen...
1 månad är alldeles för lång tid för alla event, ger säkert mer klirr i kassan på kort sikt men tror det straffar sig i längden.

Får bli en lite 2a i betyg, men hade eventet varit runt 2v hade jag gärna gett en 4a...
 

River Styx

CM
Community Manager
Nu kan man ha synpunkter du var lite väl tidig att lägga ut frågan nästan som att det var bråttom att hinna med båten.
Men eventet själva tävlingsdelen, klickandet, var utmärkt klurigt som krävde en hel del planering för att lyckas. Precis som jag gillar. Antalet biljetter är det inte så mycket att klaga på tre om dagen samt några via Eventuppdraget lite då och då. Fridfulla Flamigoparadiset är ok på FP/Varor och fragment. Men var tog bonusarna vägen vid försvar? Och det här med viktade bonusar för anfall är ett otyg ni har börjat med. Och lite väl tunt var det dessutom för anfallsbonusarna. Aligatorträsket är en underbar byggnad. Tapirstigen kan man väl lägga ut om det finns plats men inte så mycket att glädjas över annars.
Men som vanligt animeringarna är en dröm att studera, synd bara att det blir lite förvirrande att hitta händelser om man har det påslaget hela tiden samt att det segar ned en del.

Baronen tänker jag inte beröra med mer än att i Er Facebookgrupp så framgick det inte något större beröm fick den inte lindrigt sagt. Dyrt blev det för de som väl klarade av alla uppdragen. Men det blir en fyra för antalet biljetter och med de chanserna ser ut att man kan ta sig riktigt långt fram i eventet.
Angående din första synpunkt - att jag la ut detta tidigt.
Beror nog främst på att det tidigare har varit tvärtom - gansla kort om tid att svara.
Nu kan förhoppningsvis fler hinna svara och man hinner även fundera lite innan man svarar. :)
 

Safiren

Medlem
Funderat färdigt =) Det här är ett av de roligaste eventen! Även om jag inte verkar vara speciellt bra på det eller så har jag en himlans otur med spelplanen. Har iaf nått mitt mål - gulduppgraderingen av Djurkorsningen.

Kul med Baronen med även om jag stundtals varit väldigt irriterad på honom :D Jag har sett på Facebook (internationella) att det finns folk som påstår sig klarat alla uppdrag - utan att köpa något - de måste haft mycket bättre lycka än mig med spelplanerna!
3e gången var jag beredd på att Baronen skulle dyka upp och hade sparat biljetter. Det hjälpte inte, lyckades inte ens komma fram till Tapirstigen. Läst att flera haft samma problem med saknade färger, så känns ju bra att inte vara ensammen om det :D

Alligatorträsket var toppen. Flamingoplatsen helt ok. Tapirstigen var inte värd besväret.

Allt som allt - mycket roligt och ser fram mot nästa års event!
 
Senast ändrad:
Topp