• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Event Vildmarksevent 2024

River Styx

CM
Community Manager
WILD24_logo.png

Hej Forge-fans!​


Det är dags att plocka fram din safariutrustning, för Vildmarkseventet pågår mellan 16 januari till 15 februari!

Ge dig ut på en safari utan dess like​

Vår guide Diane kommer att ta med dig på ett spännande uppdrag - poppa block, samla Vildmarksmynt och öppna dörrarna för äventyr. Håll utkik efter det nya tillskottet Guldbiljetten. När den har aktiverats kan du, under en begränsad tid, spela så många omgångar du hinner med!

Var förberedd och vinn stort​

Bli strateg med det nya verktyget Lövlinjen, den rensar rader så du kan samla belöningskistor med ett enda drag. Samla Tassavtryck och tassa vidare mot storpriserna.

Dyk upp på Flamingoplatsen​

Bland eventpriserna vilar Flamingoplatsen, ett charmigt tillskott till din växande stad. Samla uppgraderingar från eventpriserna för att nå nivå 11, eller varför inte ännu längre? Du kan få Fridfulla Flamingoplatsen eller Fridfulla Flamingoparadiset.

Nya spännande byggnader​

Planera noga, eftersom våra nya byggnader kommer att ta vildmarken direkt in i din stad! Försvara dig med Alligatorträsket, hitta lugnet med Tapirstigen och dröm dig bort i Eviga drömmarnas trädgård.

Belöningar och minnen​

Kämpa dig igenom ligorna, samla unika byggnader och håll dina minnen vid liv med våra nya tema-porträtt. Missa inte Episka Vildmarken 2024 Väljarkit för en nostalgisk touch av naturen.

Ge dig ut i spåren nu!
Kan du inte vänta med att utforska? Släng dig ut i vildmarken och ta en titt på hela annonseringen här >> Vildmarksevent 2024

Vi ses i det vilda Forge of Empires ... lycka till!
 

Ambjorn

Medlem
Vad är det här nu? Två profilbilder i uppdragslinjen precis som i förra Vildmarkseventet, ett jäkla ofog av er. Dessutom två var i premiumpassen. botten. Och varför har ni placerat den fullständiga informationen på en separat sida, blir ju bara töntigt så här.
Men för övrigt verkar eventet riktigt bra med trevliga belöningar och framför allt själva poppandet som till skillnad från det senaste eventet kräver en del funderingar för att lyckas, det uppskattas. Intervallen mellan eventet är en klar fördel för oss som ser fram mot dem. Och som påpekas i tidigare trådar tycker man de ligger för tätt så är det bara att avstå att delta.
 

Safiren

Medlem
Eventet är ett av de roligaste men inte alla uppdrag. Nu måste jag bygga fyra (4)!!! produktionsbyggnader från min tidsålder, vilket innebär att riva byggnader som jag vill ha kvar. Jag har "förvara" men känns ändå så utomordentligt onödigt!!!! 4st - mummel, mummel, mummel!!!
 

Malina

Aktiv medlem
Eventet är ett av de roligaste men inte alla uppdrag. Nu måste jag bygga fyra (4)!!! produktionsbyggnader från min tidsålder, vilket innebär att riva byggnader som jag vill ha kvar. Jag har "förvara" men känns ändå så utomordentligt onödigt!!!! 4st - mummel, mummel, mummel!!!
Du kan ju bygga och riva en i taget.... eller missförstod jag dig?
 
Senast ändrad:
Topp