• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Version 1.30 - 11/7 2014

DeletedUser198

Guest
Så uppdateringen kom precis.

Jag måste säga att utvecklarna har precis slagit rekord för hur dumma i huvudet de kan vara. De har helt och hållet skippat att ge oss uppdatering 1.29 som alla har väntat ivrigt på. Nu med över två veckors försening utan ens ett ord om när vi kan vänta oss den.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1028

Guest
Vad gick snett nu? Den enda skillnaden, än så länge, är att man inte får poäng efter första striden på kampanjkartan...

Kommer det mer uppdateringar idag?
 

Fonzo

Medlem
Så, om jag förstår det hela rätt så får Ipad den nya uppgraderingen att man kan öka byggnader över nivå 10 men inte övriga användare????? (iaf om man läser uppgraderingsloggen rätt, då vi fortfarande inte fått möjligheten att uppgradera våra MB). Hur blev det med "1 nivå fri uppgraderingsbiljett" som skulle ges ut till spelare med vissa MBs? Har inte heller sett röken av den. Tappades 1.29 bort i den allmänna smeten?
 

DeletedUser

Guest
Nu verkar allt ha kommit, dags å bygga! :rolleyes::cool:;)

Vad händer om man ökar nivå med "biljetten" på Zeus, Aachen och Castel om folk lagt FP i den?
Kan jag öka till nivå 11 med hjälp av "biljetten" även om jag inte öppnat med alla ritningar (för att nå över nivå 10)?
Om ja, behöver jag efter det ordna alla ritningar för komma över nivå 11 då?


EDIT:
Jag blev otålig och ställde och ställde frågan och fick svaret här:

http://forum.en.forgeofempires.com/showthread.php?26679-GB-voucher-and-GB-level-above-10
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1355

Guest
jag förlorade 158 fp som andra hade lagt in när jag hade alla ritningar igen på zeus
 

DeletedUser1262

Guest
Hej

Tack för aktiveringen av kupongerna (Aanchens, Zeus och CdM). Spelet blir bättre och bättre. Det märks att FoE lyssnar på de kommentar som ges. jag förstår att det tar tid att programmera in allt som föreslås. Men SPELET växer bäst i dialog med kunderna,

Magic
 

DeletedUser1033

Guest
Bra att vi äntligen har fått nytta av kupongerna men lite synd att alla FP folk har lagt tidigare inte följer med till nästa nivå. Bra även att man har fått använding av alla dublettritningar man har.
Dock är det lite synd att diamantspelare får ytterliggare en ENORM fördel i detta spel.
Köper man FP och ritningar till Alcatraz, Zeus och Vasiljakatedralen så att dessa tre kommer upp i säg level 100+ är man i praktiken oslagbar i detta spel och vanliga dödliga har ingen chans.
Spel på lika villkor mot denna typ av diamantspelare är bara att glömma. G.
 

DeletedUser1033

Guest
Du hittar den i sakmenyn där du även hittar ritningar till MB och annat. Du måste ha haft Aachens katedral när GVG installerades och ändringen gjordes för att få en kupong. G.
 
Topp