• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Version 1.29 - 1/7 2014

DeletedUser1033

Guest
Låter som ett bra sätt att använda alla extra ritningar man har samlat på sig även om jag misstänker att detta kommer att ge ytterliggare en enorm fördel till alla de som lastar in en järnvägsvagnsslast med diamanter i spelet varje månad eftersom dessa har råd att köpa både de FP som byggnaderna behöver och de ritningar man behöver för att köpa nya levlar. Men den "orättvisan" får man väl leva med, antar jag?

Men kul att man äntligen får den där MB kompensationen det har pratats om så länge. G.
 

DeletedUser227

Guest
Bra sätt att använda ritningar man inte behöver.
Men alltså, detta öppnar upp det för alla som köper diamanter, precis som "G" säger.
Detta spel är sjukt anpassat för diamantspelare.

Men hur kommer dessa kuponger funka? Kommer man få en kupong om man bygger en utav dessa MB efter uppdateringen?
 

DeletedUser1033

Guest
Fråga: Hur märks det att man har fått extra levlar på MB byggnader? Räknades alla berörda MB upp en level per automatik eller får man någon form av ritning/sak som man kan använda när man vill? G.
 

DeletedUser700

Guest
Är det bara jag som inte märker mer skillnad än att det står i inventory vad mina MB´s har för level/nivå
 

Fonzo

Medlem
Har uppdateringen skett männu? Jag har en hel del ritningar som ligger och brinner i lådorna, dock verkar det som om dessa fortfarande inte går att nyttja, eller är det ngt jag missat?
 

DeletedUser837

Guest
Hejsan allihopa.

Tydligen så har uppdateringen applicerats men inte aktiverats än. Detta är på grund av att InnoGames även implementerat ändringarna för GB på iPad-versionen, och för att kunna släppa den uppdateringen så måste dem har Apples godkännande. Dem vill inte göra det orättvist för dem som spelar på iPad och har därför valt att vänta med att aktivera ändringarna för GB. Den engelska servern har fått vänta nästan en vecka nu, men förhoppningsvis så kan Apples godkännande komma så snart som möjligt.
 

DeletedUser1007

Guest
Hejsan allihopa.

Tydligen så har uppdateringen applicerats men inte aktiverats än. Detta är på grund av att InnoGames även implementerat ändringarna för GB på iPad-versionen, och för att kunna släppa den uppdateringen så måste dem har Apples godkännande. Dem vill inte göra det orättvist för dem som spelar på iPad och har därför valt att vänta med att aktivera ändringarna för GB. Den engelska servern har fått vänta nästan en vecka nu, men förhoppningsvis så kan Apples godkännande komma så snart som möjligt.

Ja det är dags att få något tillbaka för nerfandet av våra MB... kom igen Apple!
 

DeletedUser700

Guest
Hejsan allihopa.

Tydligen så har uppdateringen applicerats men inte aktiverats än. Detta är på grund av att InnoGames även implementerat ändringarna för GB på iPad-versionen, och för att kunna släppa den uppdateringen så måste dem har Apples godkännande. Dem vill inte göra det orättvist för dem som spelar på iPad och har därför valt att vänta med att aktivera ändringarna för GB. Den engelska servern har fått vänta nästan en vecka nu, men förhoppningsvis så kan Apples godkännande komma så snart som möjligt.


Ursäkta men det är redan orättvist du kan inte göra samma saker på Ipad som du kan på PC iaf, så det är ingen bra ursäkt!
 

DeletedUser837

Guest
Ursäkta men det är redan orättvist du kan inte göra samma saker på Ipad som du kan på PC iaf, så det är ingen bra ursäkt!

Jag förstår dig, och håller med. Tyvärr är det denna förklaringen som getts på den engelska versionen och jag gissar att samma sak gäller här. Förhoppningsvis så blir det klart så fort som möjligt :)
 

DeletedUser1262

Guest
Det är en förklaring i alla fall. Jag undrade vad som hade hänt med dessa kuponger. Nu vet jag. Tack för info.
 

DeletedUser198

Guest
iPaduppdateringen skedde för två dagar sedan och de engelska servrarna har redan fått uppdateringen.

Det finns alltså inte längre någon anledning till att vi inte får uppdateringen som redan är flera dagar försenad. Trots det har vi inte ens fått någon som helst information om när vi kommer att få uppdateringen.

Som vanligt, starkt jobbat från administrationen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu kommer en ny uppdatering men denna har inte ens helt implicerats än? Hur ser läget ut där?
 

DeletedUser837

Guest
Nu kommer en ny uppdatering men denna har inte ens helt implicerats än? Hur ser läget ut där?

Det har tyvärr uppkommit ytterligare förseningar och i dagsläget vet jag tyvärr inte när detta kommer aktiveras. Största problemet i dagsläget är att man försöker hålla den vanliga versionen och iPad-versionen synkade, vilket uppenbarligen inte fungerar i praktiken. Håller med om att detta är väldigt tråkigt, men så är det tyvärr. Vi får hoppas att det kommer så snart som möjligt :)
 

DeletedUser1033

Guest
Som utomstående kan jag tycka att denna historia känns väldigt märklig. Först ändrar man i MB och utlovar en kommande kompensation för detta. Sedan händer inget på hur länge som helst och när det sent om sider ser ut att hända något drar man tillbaka belöningen och ändringen samtidigt som uppdateringen instaleras och så får vi ånyo vänta obestämd tid på belöningar som utlovats redan i samband med att MBs ändrade för ett antal månader sedan! Jag vet inte hur ni ser på saken men för egen del kan jag tycka att det är rätt ojuste mot oss som väntar på något vi ärligen förtjänat och borde ha fått för rätt länge sedan.
 
Topp