• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Väg mot Segern?

Fonzo

Medlem
Denna lilla utbyggnad har just dykt upp i mitt förråd. Vad är meningen med den? Känns helt bortkastad för den ytan den tar. Har någon några andra synpunkter på den?
 
Byggde den trots att den egentligen är aldeles för stor och till min stora förvåning så är vägen ingen fungerande väg.
Så den var till och med sämre än väntat.‍♂️
 

Fonzo

Medlem
Jag vet, helt värdelös att smälla upp en länkad stor byggnad som inte ger något av nytta. Nåja, får gå till antikhandlaren om de inte uppgraderar den ;)
 

Ghostwalker

Ny medlem
Kan det vara 'Segerväg' som är en utökning till hedersstatyn som ni undrar över?
Jag har kliat mig i huvet ett tag innan jag insåg att texten 'anslut flera segervägar' är ungefär det som man gör med hästkapplöpningsbanan och tåget.

//Ghost
 

Malina

Aktiv medlem
Ja det är utökningen till Hedersstatyn som Fonz menar, den kallas "Väg mot segern". Och visst, 5% försvar till attackerande trupper är bra, men annars håller jag med om att den ger för lite för den ytan den tar upp. Jag kanske ger mina statyer en vägsmutt vardera efter hand. Men sen behöver jag platsen till annat. :cool:
 
Topp