• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Uppdatering Version 1.74 2016/04/25

voxscientia

Medlem
newlogo1.png
Kungar och drottningar!

Uppdateringen till 1.74 kommer att äga rum den 25:e april. Forge of Empires kommer att ligga nere en kort stund under uppdateringen.

Förbättringar

  • "Bjud in en vän"-fönstret har fått en makeover. Knappen i den sociala menyn syns nu mycket tydligare och fönstret för belöningar ger en bättre översikt över dina vänners framsteg.

FI2.PNG

Bjud in dina vänner från den sociala menyn.

FI1.PNG

Hur går det för mina vänner? Vilka belöningar väntar mig? Klicka på Samla in och få dina Diamanter!​

  • När du lägger upp ett nytt erbjudande kommer rullgardinsmenyn nu visa hur många av en vara du äger, så att det är lättare att sälja varor som du har många av.
trading.PNG



Buggfixar

Följande problem har lösts:
  • På vissa språk var texten på knappen för att bjuda in en vän för lång, och hamnade utanför själva knappen.
  • Spelare med jättesnabba reflexer lyckades skapa ett internt fel genom att spendera Forskningspoäng som de nyss fått, innan systemet lagt till dem på deras konton ordentligt. Forskningspoängsmätaren ska nu uppdateras som den ska.
  • Du måste nå ett visst uppdrag för att låsa upp möjligheten att delta i evenemang och historiska uppdragsserier. Denna möjlighet visades med en "Slumpmässig Belöning"-ikon. Den missledande ikonen har nu tagits bort.
  • När du öppnade Hjälp-fönstret i GvG-kartan och stängde det igen flyttades ?-knappen för att öppna fönstret. Den ska nu stanna kvar på rätt ställe.
  • När en öppnade rakningarna för imperier kunde ett internt fel uppstå. Sidan ska nu visas som den ska.
Vad händer annars?
Imperieexpeditionerna har kommit till Beta! Denna nya samarbetsfunktion för imperier låter er hitta gömda skatter i djungeln och stärka ert imperium. Besök Beta och prova på, vi vill gärna höra er feedback!

Dela gärna med er av er feedback och se till att gilla vår Facebooksida! :)

Tack för att du spelar Forge of Empires!

/Ert hängivna Forge of Empires SE team
 
Senast ändrad:

DeletedUser1033

Guest
"Imperieexpeditionerna" = Ännu mer anledningar till spök och skugg imperier? :( G.
 

DeletedUser937

Guest
Som jag har förstått det så är imperieexpeditionerna ett sätt för imperier att tjäna in mer Makt och därmed stiga i nivå snabbare, så spök- och skuggimperier har inte mycket att tjäna på detta. Idén är god då jag hoppas att detta snarare kan få upp det individuella engagemanget inom imperierna eftersom alla kan delta oavsett uppnådd ålder.
 

klarre

Medlem
Expeditionen är snarare tvärt om: man vill inte ha spök och dylikt för då får imperiet mindre makt.
 
Topp