• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Uppdatering Uppdatering 1.275 - 2024-01-31

River Styx

CM
Community Manager
newlogo1.png
Vi kommer att släppa version 1.275 den 31 januari

Den här gången har vi en större uppdatering förberedd, men vi har bara tagit med höjdpunkterna här. Den fullständiga versionen av releasenotes kan ses här: https://support.innogames.com/kb/ForgeOfEmpires/sv_SE/2840/Uppdatering-till-version-1275

Justeringar

  • FOE-78934: Vi har finjusterat prioriteringsrdningen när du motiverar/polerar för att skapa en smidigare och mer strategisk upplevelse. Vårt nya nivåsystem prioriterar byggnader inom sina respektive grupper utifrån deras nivå – ju högre nivå, desto högre prioritet.
  • FOE-79923: Vi höjer insatserna i Imperieslagfältet! Från och med nu kommer endast segrar i Diamantligan att bidra till din position i rankingen. Segrar i lägre ligor kommer inte längre att ha någon inverkan på din rangordning, vilket höjer ribban för konkurrenskraftigt spel och belönar framgång i toppskiktet.

Förbättringar

  • FOE-80406, FOE-77473: Har du någonsin tyckt att det är frustrerande när du inte kan läsa hela texten för att den är avskuren? Vi förstår den frustrationen, speciellt när det gäller belöningar från byggnader där man vill ha alla detaljer. För att förbättra din upplevelse har vi implementerat automatisk rullning för texter som är för långa! Denna smarta funktion säkerställer att du kommer att kunna se all information.

Vi är glada över att dela en tjuvtitt på vad vi lägger sista handen på – "Kvantumportalen!" Vår revolutionerande imperium-funktion är på väg att göra sin debut på betaservern . När vi nu finputsar det på beta, ta chansen att gå med i ett imperium och vara bland de första att ge sig ut på Kvantumäventyr!

Ditt Forge of Empires Team
 

Safiren

Medlem
  • FOE-79923: Vi höjer insatserna i Imperieslagfältet! Från och med nu kommer endast segrar i Diamantligan att bidra till din position i rankingen. Segrar i lägre ligor kommer inte längre att ha någon inverkan på din rangordning, vilket höjer ribban för konkurrenskraftigt spel och belönar framgång i toppskiktet.

Jag vet inte jag, låter som om ni bara bryr er om de spelare som spenderar dias i Diamantligan och struntar i lägre rankade spelare som aldrig kommer att nå till Diamantligan men som uppskattar sina segrar ändå. Å andra sidan har jag inte en aning hur mina segrar har påverkat min ranking hittills...
 
Topp