• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Uppdatering 1.140 2018-11-28

voxscientia

Medlem
newlogo1.png

Hej Kungar och Drottningar,

Uppdateringen till 1.140 kommer att ske 28/11. Det kommer vara en kort nedtid av servern, vi ber om ursäkt för ev problem och olägenheter det medför.
En detaljerad beskrivning av ändringarna kan ni se här nedan:

Förbättringar


Vi har förbättrat hur fönster med flikar (t.ex. marknaden) laddas i spelet. De ska nu laddas in mycket snabbare i båda webbläsarversionerna av spelet.

Buggfixar

  • Vi har fixat en bugg som gjorde att det gula utropstecknet vid uppdragsöversikten dök upp igen när man navigerade tillbaka till sin stad från en annan del av spelet.
  • Inforutan för plundring av Voyager V1 visade inte alltid rätt antal kvarvarande användningar. Detta har fixats.
  • Vi har fixat en bugg som gjorde att sköld-ikonen visades för enheter i din attackerande armé trots att endast en försvarsboost var aktiv.

Undertiden jobbar vårt utvecklingsteam på Kulturella bosättningar och Vinterevenemanget.
Logga in på våran Beta server för att hålla dig uppdaterad!

Dela gärna med er av er feedback och se till att gilla vår Facebooksida! :)

Tack för att du spelar Forge of Empires!

/Ert hängivna team
 

DeletedUser2115

Guest
Jag spelar på i-Pad och så jag vet inte om detta gäller på andra enheter. När man går in i värdshus och plockar alla ”presenter” runt om i staden etc. blir bakgrunden, alltså staden helt suddig. Jag förmodar att detta är gjort med flit, men varför? Känns som man tagit på sig fel glasögon. Väldigt irriterande!
För övrigt, tack för ett väldigt trevligt spel! :)
 

DeletedUser2123

Guest
Jag har förlorat så många soldater och pengar/diamanter därför att det finns inga enheter, soldater i mitt inventory på army management winter event. jag blir aldrig uppgraderad när jag vunnit dem i spelet
 
Topp