• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

[TÄVLING] Forge of Empires - 7-år!

voxscientia

Medlem
FoE_Logo_AnniversaryResize.png
Kära Kungar och Drottningar,

Det är 7 år sedan Forge of Empires först lanserades den 17:e april 2012, och mycket har hänt sedan dess. Nya tidsåldrar, nya kulturer, evenemang och invånare har alla präglat spelet under åren som gått - och det kommer bara att bli fler framöver!

För att fira har vi förberett något speciellt åt er för de kommande 7 dagarna, från och med den 17 april 2019. Följ länken nedan för att få reda på mer. De 7 olika deltävlingarna representerade i bilden kommer att låsas upp en och en varje dag, som en adventskalender.

Se till att kolla in den andra deltävlingen, den 18:e april, då vi har något speciellt planerat just den dagen!

Vanligtvis kommer vi att ge er en daglig liten gåta eller utmaning - och om ni löser den finns det en chans att vinna fina priser!

Tack för att ni spelar Forge of Empires!

Om ni har någon feedback eller frågor kring denna tävling kan ni lämna dem nedan.

/Ert hängivna Forge of Empires-team
 

DeletedUser2200

Guest
Kul med tävling men det verkar som 1a dagen redan är avklarad trots att vi fick meddelandet idag? och för dag två så har inte boosten kickat igång? Jag som gör nåt fel eller kommer det?
 

DeletedUser742

Guest
Första dagen försvann och andra dagens boost funkar inte här heller.
 

RosCool

Ny medlem
För deltävling 2, på svenska heter den Bonusöversikten och där med bonusar. Och inte bootöversikten eller boostar.
 

DeletedUser2214

Guest
Funkar fortfarande inte, vare sig via dator eller platta och jag spelar på alla servrar utom B
 

RosCool

Ny medlem
Det finns de i mitt imp som fått bonus i alla världar utan att tävla. Skulle det vara så? För då kan man ju hoppa över tävlingen.
 

DeletedUser742

Guest
Nu har bonusen startat i C, men inte i de andra världarna.
 

DeletedUser1944

Guest
Gammal å dum fattar inte med Bostar osv , jag kommer inte åt tävlingen trist tycker jag men men
 

DeletedUser1653

Guest
bonus kom och var lika fort borta fick även medelandet idag, så att ha de 24 timmar? Har spelat på 5 sevrar och alla se servrar inget mer än medelande att man fick boost. Men 1 av dom men vara i 5 minuter sen borta, sen beta (zz1) servern kom de inget alls om de. Så tråkigt.
 

voxscientia

Medlem
Tack för era kommentarer!

Den första tävlingen hittar ni här (den pågår tills den 22:a april)

Födelsedagsboosten den 18:e gällde bara för den första världen man loggade in på den dagen, liksom de flesta evenemangsgåvor. Vi ber om ursäkt för otydligheten.
 

DeletedUser1920

Guest
Otroligt att det är sånt gnäll ibland, för bonusen så stod det att man skulle logga in. Det förstår de flesta att det räcker att logga ut och sedan logga in igen oavsett plattform. Sen är det ju helt frivilligt att medverka i dessa gratis tävlingar.
 

Lisamimmi

Ny medlem
RIKTIGT TRIST....antingen får man meddelande att det är för tidigt och man skall återkomma och när man gör det SÅ SÄGER NI DET ÄR för sent. USEL tävling. UCH
 
Topp