• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Tvåfilig väg - anslutning till stadshuset?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser2157

Guest
Hej.

Jag har fått två stycken elanläggningar i fotbollsevenemanget (TACKAR!!! ) & jag ser att dessa ska anslutas med en tvåfilig väg.
Min fråga är då ifall det måste vara en tvåfilig väganslutning hela vägen från stadshuset till elanläggningen eller om det räcker med att bara bygga sista biten till byggnaden tvåfilig? Alltså med enfilig väg från stadshuset som sedan övergår till tvåfilig väg precis i anslutning till elanläggningen.

(Känns som om det vore en "bugg" ifall det sistnämnda är möjligt men var tvungen att fråga..man vet ju aldrig ...och om nu så skulle vara fallet: varsågod till admin som fått kännedom om en "bugg" )

Vänligen
Ingenjören
(Tyvärr inte vägingenjör )
 

WitchCat17

Ny medlem
Hej.

Jag har fått två stycken elanläggningar i fotbollsevenemanget (TACKAR!!! ) & jag ser att dessa ska anslutas med en tvåfilig väg.
Min fråga är då ifall det måste vara en tvåfilig väganslutning hela vägen från stadshuset till elanläggningen eller om det räcker med att bara bygga sista biten till byggnaden tvåfilig? Alltså med enfilig väg från stadshuset som sedan övergår till tvåfilig väg precis i anslutning till elanläggningen.

(Känns som om det vore en "bugg" ifall det sistnämnda är möjligt men var tvungen att fråga..man vet ju aldrig ...och om nu så skulle vara fallet: varsågod till admin som fått kännedom om en "bugg" )

Vänligen
Ingenjören
(Tyvärr inte vägingenjör )

Varför skulle det vara en bugg i så fall? Tycker det är ganska naturligt att vägar ändrar karaktär/övergår i andra varianter "efter vägen". Alla våra motorvägar t ex börjar väl inte i Stockholm (som väl är Sveriges självklara mittpunkt? ;-) ). Jag blev lurad då jag inte var medveten om detta och står nu med en dyr byggnad utan tvåfilig väg hela vägen till Stadshuset, då jag inte var medveten om denna regel, tänkte inte ens tanken faktiskt. Jag kommer få ett jäkla jobb med att möblera om i staden!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp