• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Synpunkt Två förslag på nya byggnader

Ingrid Ylva

Ny medlem
Hej!
Jag kan inte låta bli att inkomma med två möjligen helt omöjliga förslag som skulle befrämja min spelglädje och därmed öka lyckonivån i min stad.
I flera sekler av speltid har handelsmännen i min stad drömt om en stadsmur runt den äldre innerstaden som kan skydda dem mot rövarbaroner och andra utpressare. Torn har jag redan i form av Taktikerns torn och Vaktutpost, men jag saknar sektioner av mur mellan tornen, samt en stadsport med två torn runt en öppning för en väg in i staden.
I en annan del av staden har jag mitt vintertåg, som nu blivit långt och fint. Men tåget saknar en sovvagn i lyxklass (1:a klass sovvagn) och en salongsvagn där de bättre bemedlade passagerarna kan dricka konjak och lyssna till levande musik.
Som en representant för de spelare som inte enbart fokuserar på praktiska drag för att komma framåt i spelet, utan även njuta av vägen, önskar jag ödmjukt överräcka dessa två förslag till Spelets Utvecklare.
Ingrid Ylva, den Drömmande
 
Topp