• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Trafikanimationerna är buggiga.

Jutlander

Ny medlem
När ett fordon möter ett annat fordon på vägen så stannar de in och står stilla! Ibland står de så länge att de försvinner till sist? Jag har haft funderingar om det beror på att att de 2-vägarna är inte tillräckliga breda??? Detta sker på PCn. Utöver det så går trafiken bara åt ett håll på mobil telefonen (Android) Det borde ni kunna fixa med tanke på att ni har släppt nya texturer på vissa byggnader...
 

Tixal

Medlem
När ett fordon möter ett annat fordon på vägen så stannar de in och står stilla! Ibland står de så länge att de försvinner till sist? Jag har haft funderingar om det beror på att att de 2-vägarna är inte tillräckliga breda??? Detta sker på PCn. Utöver det så går trafiken bara åt ett håll på mobil telefonen (Android) Det borde ni kunna fixa med tanke på att ni har släppt nya texturer på vissa byggnader...
Hej!
När det gäller buggar så är det önskvärt att du kontaktar supporten så vi kan ta det vidare för felsökning och åtgärder. Tack!
 

Ghostwalker

Ny medlem
Hej!
Jag har samma problem på PC'n plus att djur animeringar/bag drops kommer å går ofta, men det funkar klockrent på mobilen (Android). Misstänker att det är åldern (datorns...) och minnes hantering/storlek på minne/grafik kort etc som stökar till det på PC'n,,, åtminstone för mig. Börjar nog bli dax å byta burk :)

//Ghost
 
Topp