• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Save the date - tidsålder

Archangel

Ny medlem
Vore riktigt kul om man kunde få datum på de gånger man klivit in i en ny tidsålder. Satt nu ikväll och svajpade tillbaka i Forskningslinjen och tycker det skulle va intressant att veta när man bytte mellan tidsepoker. Tror jag är inne på mitt nionde år med dagligt spel. Vore riktigt kul att veta när man har sitt jubileum 10årsdag.
 

Malina

Aktiv medlem
Vore riktigt kul om man kunde få datum på de gånger man klivit in i en ny tidsålder. Satt nu ikväll och svajpade tillbaka i Forskningslinjen och tycker det skulle va intressant att veta när man bytte mellan tidsepoker. Tror jag är inne på mitt nionde år med dagligt spel. Vore riktigt kul att veta när man har sitt jubileum 10årsdag.
Har du kvar ditt bekräftelsemail från när du startade upp ditt konto så har du datum och tid där. :)
Du kan också titta under dina Prestationer, hitta märket som heter FoE Fanclub. Där står det exakt hur många dagar du spelat, bara att räkna bakåt. ;)

/Spelat i 4176 dagar
 
Topp