• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Sälj eller sorg - Uppdraget gick ej att slutföra.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1007

Guest
Jag försökte slutföra uppdraget "Sälj eller sorg" i Cirgård. Jag placerade ut min kyrkogård från lagret och sålde den för att få den nya, större kyrkogården, men det fungerade inte. Kanske för att jag inte lät de ca 30 sekunderna för byggnadstiden gå innan jag sålde den? Nu får jag ingen kyrkogård alls, och admin på Cirgård vill inte hjälpa mig. Han sätter bara "problemet löst"-status på mitt ärende och vägrar svara.

What to do? Måste jag gå längre upp i hiearkin? Werewolf har varit klockren när det har varit bekymmer liknande detta.
 

Lonar Jion

Moderator
Då eventet tog slut för 3 dagar sedan så antar jag att du haft det hos supporten i över 3 dagar.

Placerade du kyrkogården innan du fick uppdraget eller efter du fick uppdraget?
En del uppdrag är känsliga och kan bara acceptera saker som redan var utplacerade när du fick uppdraget, dvs om du inte hunnit placera kyrkogården innan du fick uppdraget att sälja en "befintlig" kyrkogård eller 3 andra saker så kunde bara slutföra uppdraget genom att sälja 3 saker.

Jag vet inte hur vanligt med känsligheten på uppdragen är nu för tiden.
Alternativt så är det en faktisk bugg, men eftersom du skickade in ticketen så sent och förklarat tiden när det inträffade för dåligt så tror supporten att du försökt slutföra uppdraget efter att eventet gåt ut.
Men varför supporten inte ställer vidare frågor eller svarar bara med "problemet löst"-status kan jag inte, vill inte och ska inte spekulera om.
Om du har något problem med supporten, GM eller annan del av Community management svenska del så får du skicka ett PM till voxscientia
 

DeletedUser1007

Guest
Jag fick uppdraget först givetvis, sedan försökte jag genomföra det. Detta är "gammalt" nu, eftersom jag inte fick hjälp när jag behövde hjälpen, men problemet kvarstår. Nästa år när halloween kommer har jag ingen kyrkogård att byta in, eftersom jag inte fick någon ny för den gamla jag sålde. Men jag ska nog posta till voxscientia som du skriver. Tack för tipset!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp