• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Ombyggnadsläge

voxscientia

Medlem
reconstructionmode_logo.png


Kära Kungar och Drottningar,

Din stad är den centrala delen i Forge of Empires. Det är den synliga kärnan av dina prestationer och erövringar. Med tiden, har många spelare expanderat sin byar till stora städer. Även om de är fina att beundra, så är de inte lätta att hantera. Verktygen för att flytta runt objekt i staden fungerar bra vid nybyggen och mindre justeringar. Men när staden växer, och dina framgångar blir stora, samtidigt som ytan i staden minskar. Så blir hanteringen av staden svårare.

För att lösa detta så har vi utvecklat ett storskaligt verktyg som gör dina ändringar mycket lättare.:) Vi har kontrollerat dess funktion och stabilitet under några veckor nu. Vi är nu glada att kunna presentera denna funktion för Alla Forge of Empires spelare tisdag den 4:e september.


reconstructionmode_separator.png

Titta på videon för att se hur det fungerar :).

Kom ihåg att du kan slå på undertexter!

reconstructionmode_separator.png

Självklart är återuppbyggnadsläget tillgängligt på både webbläsar- och mobilversionen. Vi hoppas ni kommer gilla denna funktion. Vi vill gärna veta vad ni tycker om detta och om ni har några förbättringsförslag så lämna dem gärna nedan :).

Tack för att du spelar Forge of Empires!

Hälsningar,
Ditt Forge of Empires Team
 

DeletedUser1883

Guest
Jag har precis lagt ca 90 minuter på att bygga om en värld. När jag är nästan klar så är det en vägstump och ett hus som inte går att flytta...När jag sen fått ut allt jag stoppat undan och ska spara så får jag Internt fel, försök senare!!!! Men va f....n!!! 90 minuters tankearbete borta :( :(
/Grissly
 

Lonar Jion

Moderator
Nej, du kan fortfarande inte flytta dina expansioner som du redan lagt ut.
Så du måste tyvärr fortfarande planera hur du vill ha din stad när du placerar expansionerna.
 

DeletedUser1944

Guest
om jag gör ombyggnad kan jag spar byggnader till senare???
 
Topp