• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Ny värld: Dinegu

voxscientia

Medlem
newlogo1.png
Kungar och drottningar!

Glada nyheter! Nu på onsdag, den 24:e februari, öppnar vi portarna till en ny värld - Dinegu!

Ta chansen att utöka din makt och bygg en ny stad. Vem vet, du kanske vill prova något nytt?

Mer exakt information om när kommer inom kort.

/Ert hängivna team
 

DeletedUser1033

Guest
Skulle vara intressant om det bara var i denna värld det gick att köpa diamanter, eller att en av de fyra världarna reserveradas som "diamantfri" för andra diamanter än spelet ger.

Jag är rätt trött att hela tiden konfronterars mot spelare som spelar ett helt annat spel än jag som inte köper diamanter gör. De som har stor plånbok kan levla mycket effektivare, få tag i viktiga MBs mycket fortare och vara mycket mer uthålliga i PVP och GVG strider än jag. G.
 

klarre

Medlem
Varför skulle Innogames öppna en server de enbart kan förlora pengar på att driva? Det är inte gratis att utveckla spelet så det är bara att acceptera att det finns spelare som är villiga att stödja Innogames så vi har ett spel att spela alls - som inte är översållat med reklam.

Eller tänkte du dig en gratisversion med massa reklam? Då köper jag hellre diamanter och får lite roliga saker för än att få upp reklam hela tiden.

Intressantare vore att få reda på när servern startar :)
 

voxscientia

Medlem
Det var ett par andra marknader som också fick nya servrar idag, så det var inte spikat vilken tid vår skulle starta. Men nu är världen live!
 
Topp