• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Information Ny Community Manager

River Styx

CM
Community Manager
foe-workers.jpg

"Har du läst?"
"Nä, vadå?"
"Det kommer en ny CM!"
"Vadå en ny CM?"
"Jo, en River Stux, Stix, eller nåt sånt"
"Du snackar goja. Får jag se - ge hit pappret..."
______________________________________________________________​

Hej alla Forge-spelare,

Nu är det dags för mig att lämna över ansvaret för FoE Sverige till en ny Community Manager. Men först vill jag skicka en hälsning till er alla;
Tack för ert engagemang, feedback och för att ni gör spelet till vad det är. Jag tycker att det är fantastiskt att se all vänskap och omtanke som finns i communityt, speciellt när många är isolerade på grund av pandemin.

Fortsätt att dela era åsikter och vad ni tycker är bra och dåligt. För även om ändringar aldrig kan komma så snabbt som man skulle vilja när man är mitt i ett akut problem så samlas alla synpunkter och buggar in för att snabbt kunna åtgärda saker som blivit fel eller som är otydliga. Jag kommer finnas kvar som spelare i spelet och jag vet att ni är i goda händer.

Vi ses i spelet!
// Papercutteria

-------------------------------

Hej!
Och jag som tar över heter alltså River Styx :)
Jag ser mycket fram emot att lära känna er spelare. Jag lyssnar gärna om ni har synpunkter, tankar och ideér om spelet. Jag kommer att synas både här på Forumet och i supporten där vi svarar på era frågor om spelet. Jag ska göra mitt bästa för att ni ska fortsätta trivas med spelet och support-teamet. Har ni frågor till mig kan ni antingen skriva ett PM här i Forumet - eller skicka ett ärende till supporten.

2022 kommer att bli ett händelserikt år, det vill du inte missa. Hoppas du vill följa med! ;)



Tack för att du spelar Forge of Empires!

Vänliga hälsningar,
@River Styx & @Papercutteria
 
Senast redigerad av en moderator:

Fliix

Ny medlem
foe-workers.jpg

"Har du läst?"
"Nä, vadå?"
"Det kommer en ny CM!"
"Vadå en ny CM?"
"Jo, en River Stux, Stix, eller nåt sånt"
"Du snackar goja. Får jag se - ge hit pappret..."
______________________________________________________________​

Hej alla Forge-spelare,

Nu är det dags för mig att lämna över ansvaret för FoE Sverige till en ny Community Manager. Men först vill jag skicka en hälsning till er alla;
Tack för ert engagemang, feedback och för att ni gör spelet till vad det är. Jag tycker att det är fantastiskt att se all vänskap och omtanke som finns i communityt, speciellt när många är isolerade på grund av pandemin.

Fortsätt att dela era åsikter och vad ni tycker är bra och dåligt. För även om ändringar aldrig kan komma så snabbt som man skulle vilja när man är mitt i ett akut problem så samlas alla synpunkter och buggar in för att snabbt kunna åtgärda saker som blivit fel eller som är otydliga. Jag kommer finnas kvar som spelare i spelet och jag vet att ni är i goda händer.

Vi ses i spelet!
// Papercutteria

-------------------------------

Hej!
Och jag som tar över heter alltså River Styx :)
Jag ser mycket fram emot att lära känna er spelare. Jag lyssnar gärna om ni har synpunkter, tankar och ideér om spelet. Jag kommer att synas både här på Forumet och i supporten där vi svarar på era frågor om spelet. Jag ska göra mitt bästa för att ni ska fortsätta trivas med spelet och support-teamet. Har ni frågor till mig kan ni antingen skriva ett PM här i Forumet - eller skicka ett ärende till supporten.

2022 kommer att bli ett händelserikt år, det vill du inte missa. Hoppas du vill följa med! ;)



Tack för att du spelar Forge of Empires!

Vänliga hälsningar,
@River Styx & @Papercutteria
Va kul! Välkommen :) Hejdå Paper o lycka till vad som är på gång :)
 
Topp