• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Nedåtkit

Fonzo

Medlem
Liksom vi har uppåtkit så vore det bra att få igenom ett nedåtkit. Ibland vill man att en del specialbyggnader skall ge varor från en annan tidseraq vilket innebär att man kan nedgradera byggnaden en nivå för att få dessa. Skulle vara bra om ett sådant "Nedåtkit" skulle kunna införas.
 

DeletedUser1339

Guest
Jag skrev till Supporten om det här tidigare, och håller med. Både Mästarens Tillflykt och alla nya varuproducerande byggnader , som Basaar Terassodling, etc. skulle vara toppen att kunna nedgradera en tidsålder.
 

Lonar Jion

Moderator
När uppåtkitet kom (och några saker till) så frågade Sofie oss i supporten ifall vi hade någon feedback.
Jag svarade att neråtkit borde vara nästa grej och den feedbacken skickades in då. Skadar inte att be Sofie att skicka in fler sådan feedback så kanske vi får dem till hösten...
 

Fonzo

Medlem
Ahh, det vore strålande. Jag har en Luau som är i behov av nedåtkit, speciellt för att få varor tiill det förbakade Prometium Skeppet. Apropå det skeppet, vad är det till för när man drunknar i prometium. Ska man bara låta det ligga i hamn och vänta på nästa tidsålder (som jag gissar bygger en rymdterminal som drivs av prometium??) Vore kul om man kunde göra något mer med ämnet, tex "vad som helst" vara i imperiekrigen.
 
Topp