• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

När kan man göra "allt" i iPadappen??

DeletedUser

Guest
Hej på er!
Jag hittade det här spelet i min iPad och började spela så smått.
Det var massa jag inte fattade hur det funkade trodde jag ända tills jag tog mej till webbläsarversionen. Då är det ju massor som inte finns i appen.
Kommer hela spelet finnas tillgängligt i appen och i så fall när är min fråga!?!
Kärlek från xSaphirax
 

DeletedUser

Guest
Ja det är lite smått irriterande att inte kunna göra allt överallt! ;-)
Att det står "kommer snart" i appen kan ju betyda precis vad som helst... *VÄNTAR PÅ SNART*
 

DeletedUser1007

Guest
Jag saknar imperiekrig och meddelandefunktionen framför allt.
Men det är nog under arbete. Det skulle göra appen riktigt mycket bättre!
 

DeletedUser

Guest
Ja precis, det är ju lite tokigt att man inte kan meddela sej med de andra i imperiet eller vara med och kriga...
Motivera och polera i alla ära men jag vill ha mer! =P
 

DeletedUser

Guest
Vi jobbar på att utveckla appen, det tar dock tid, jag kan tyvärr inte ge en exakt tidslinje men jag vet att tex imperiekrig är under utveckling.
 

DeletedUser

Guest
Vi jobbar på att utveckla appen, det tar dock tid, jag kan tyvärr inte ge en exakt tidslinje men jag vet att tex imperiekrig är under utveckling.

Hur går det med detta??
Börjar tröttna lite på att man inte kan vara med i det som sker i imperiet på paddan...
 

DeletedUser1490

Guest
Har också problem med det! Trodde att spelet var främst byggt för padda :-/
 

DeletedUser

Guest
Seriöst, hur går det med det här egentligen???
Vill kunna imperiekriga från min padda nu.
 

DeletedUser

Guest
Hej, jag har ingen tidslinje, jag vet att man är nu fokuserad på buggfixar och mobil utvecklarna har mycket att göra med androidappen som är på väg.
Spelet var först konstruerat för PC, sedan utvecklade vi en mobil version som vi hela tiden strävar efter att förbättra. Kan som sagt inte ge en exakt tidslinje
när imperiefunktionerna är fullt likvärdiga för den mobila versionen.
 
Topp