• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Morgondagens Mäktiga Byggnader?

  • Trådstartare DeletedUser1033
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1033

Guest
Jag undrar bara om Morgondagens Mäktiga Byggnader är öppna än?

Jag frågar eftersom det nu har gått åtskilliga dagar sedan den öppnades och jag har inte fått tag i en enda ritning till någon av Morgondagens MB än trots idogt polerande och motiverande igenom hela mitt grannskap, vänlista och imperium både på Arvahall och C servern. Visst är det många som slåss om ritningar till Morgondagens MB och jag misstänker att de flesta av denna eras byggnader blir motiverade eller polerade väldigt ofta, men jag tycker ändå att jag borde ha fått någon lite ritning vid det här laget eller teminstingen att diamantspelare som Home_Alone borde ha hunnit skaffat sig någon av dessa byggnader, men jag ser inte ett spår av dem, så därav frågan.
 

Lonar Jion

Moderator
Kan svara att jag som spelar på Brisgard har fåt 2 ritningar till Dynamic Tower så jag kan säga att morgondagens MB är öppna.
 

DeletedUser1353

Guest
Enbart Dynamic Tower finns tillgänglig för tillfället. Den andra MB är Diamond Ring Hotel, men den har inte ens släppts på betan ännu, så förvänta dig inte att se den snart
 

klarre

Medlem
Dynamic Tower kommer med stor sannolikhet inte heller byggas av någon diamantspelare - än mindre av någon som vet vad de sysslar med. I mitt tycke är DT lika välkommen i min stad som Notre Dame, Space Needle eller någon annan sunk MB ;). Hoppas att DRH (eller vad den får för namn) kommer bli betydligt bättre än DT så man kan bygga någon MB från åldern iaf.
 

DeletedUser1353

Guest
Håller med, helt fantastiskt värdelös byggnad, i min mening den sämsta av alla. Tornet ser förvisso bra ut, det roterar faktiskt in-game, men det känns som att det inte finns någon anledning att bygga det, mer än om man vill bygga alla MB
 

DeletedUser1299

Guest
Okej nu tycker jag det är dags att släppa Diamond ring hotel ! :)
Vill även veta vilka bonusarna är?
Orkar inte vänta längre.. hoppas iaf den släpps innan nya eran framtiden frisläpps?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp