• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Medaljer - användningsområden och syfte

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej!
Jag har återupptagit mitt spelande av FoE och började genast fundera på vad syftet med medaljer är och vad man kan använda dem till.

Jag har letat i forumet men har inte hittat svaret på just det, så nu ställer jag frågan. Vad kan man använda medaljerna till?
 

Lonar Jion

Moderator
För att köpa expansioner i staden.
Tror att det fans en tanke på att införa en speciell present shop där medaljerna var valutan när de införde medaljerna en gång i tiden som aldrig blivit av.
Så nu kan du bara köpa expansioner för medaljer och det finns bara ett begränsat antal expansioner att köpa.
 

Lonar Jion

Moderator
I byggmenyn i fliken längst ner har du de tre olika expansions alternativen.
Det är segerexpansionen du kan köpa för medaljer.
Håll muspekaren över expansionen så kommer det upp en informations text som säger hur många medaljer nästa expansion kostar.

I appen är det givetvis annorlunda var du hittar expansions alternativen och hur du får fram informationen, men principen är den samma.
 

DeletedUser1700

Guest
Vet inte om detta är rätt tråd. Men, men. Jag undrar vad har medaljerna i skatkammaren för inverkan ? Och vad ska de användas till ?
 

Lonar Jion

Moderator
Det nya området som kom med "Arktisk framtid" i GvG är öppen för alla åldrar och istället för varor så används medaljer.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp