• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Marknad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser2299

Guest
Hej. Jag har en fråga. Jag har börjat spela foe nu och har spelat det ett tag och kommit in lite i spelet men det jag undrar är hur jag köper från marknaden eller delar med mig av recuser för jag har just nu inget att dela med mig men när jag väl kommer kunna göra det så vill jag väldigt gärna göra det eller tex skriva i global chatten med andra för att få tips och ider om hur man kan komma vidare i spelet på ett bra sätt. tack på för hand
 

Tixal

Medlem
Hej. Jag har en fråga. Jag har börjat spela foe nu och har spelat det ett tag och kommit in lite i spelet men det jag undrar är hur jag köper från marknaden eller delar med mig av recuser för jag har just nu inget att dela med mig men när jag väl kommer kunna göra det så vill jag väldigt gärna göra det eller tex skriva i global chatten med andra för att få tips och ider om hur man kan komma vidare i spelet på ett bra sätt. tack på för hand
För att köpa eller sälja varor klickar du på ikonen för "Marknad" (hammare). Den första sidan/fliken du hamnar på är de varor som finns till försäljning. Du ser också vilken vara de vill ha i utbyte, och hur mycket.
Ett köp kostar 1 FP. Om du själv lägger upp ett köp (vilket du gör på fliken "Skapa erbjudande") kostar det inget. Det är alltid köparen som betalar för handeln.

Tips: Producera endast de varor du fått som varudeposition på kampanjkartan. Övriga varor får du tag på via marknaden.
Du kan även läsa om Marknaden i vår Wiki. Där hittar du mycket bra information för både nya och gamla spelare.

Om du inte har gått med i ett imperium så rekommenderar jag att du gör det. T.ex. är all handel inom imperiet utan kostnad! Plus att det finns sannolikt flera där som du kan be om råd och hjälp.

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp