• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

kombinera rät

DeletedUser1390

Guest
Hur lär man sig att kombinera enheterna rät på kampanjkartan vill inte forseta brena 1000 diamanter på varuköp som jag för gjorde har komigt till postmorderna eran brukar försöka med 7 skurk och en luftvärn stendör diräkt har provat tung strisvagn stendör har provat basoka tim sten dör jag har aldrig kunat kombinera ret för men skule jerna villja lära mig förstå detta på nogot vis bifogar en bild falkärmsoldaterna går fram först och slorut mina enheter på bara 2 trefar jag moste slå en 4 till 5 gånger så jag hener inte ens jöra nogot inan jag är borta
 

Bilagor

  • omöjligt.PNG
    omöjligt.PNG
    55,9 KB · Visningar: 5

klarre

Medlem
Skurkar är generellt sett värdelösa på kampanjkartan så undvik dem i första läget. Nu vet jag inte alls vad du har tillgång till för trupper men mot denna kombination så skulle 8xFallskärmsjägare vara bra - Insatsstyrkor ännu bättre (om du har sådana). Har du Attackhelikoptrar så lär de lätt kunna döda detta motstånd då Raketartilleriet inte kan skuta mot dem.

8xTung Stridsvagn borde inte ha några problem mot detta motstånd om du inte har väldigt låg attackbonus jämfört med motståndaren och då ska du satsa på att först slå ut Raketartilleriet först om du kan. Fallskärmsjägarna bör inte kunna slå ut stridsvagnarna på två träffar.
 

DeletedUser1390

Guest
dom slår ut dom för det mesta på 1 eller 2 slag och så är det dubbla strider men mina enheter har hunnit avlida redan vid den första striden ha anvent tung strisvagn bland anat spelar ingen rol hur jag kombinerar
 
Topp