• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Intressant musik ni vill dela med er av :D

Lonar Jion

Moderator
Har lyssnat på denna flera gånger i flera år men i förgår fick jag reda på att det var Norges vinande bidrag i eurovision 1995 på Irland... Definitivt bättre för.
 

DeletedUser1700

Guest
Julradio.Se drar igång första december för er dom gillar jul musik
 

DeletedUser1960

Guest
Keith Jarret, Köln concert utan tvekan om jag bara fick välja en skiva att lyssna på resten av livet...
 

Lonar Jion

Moderator
Har egentligen snubblat över en massa bra saker på nätet på sistone men glömt helt att dela med mig av det.
 

Ambjorn

Medlem
Väcker upp tråden med
Hörde jag som barn när jag lyckades ratta in Radio Luxemburg, texten förstod man inget av då och knappt senare heller när man lärt sig Engelska.
Och så kan vi ta en någon nyare
 

Neo Flash

Ny medlem
Väcker upp tråden med
Hörde jag som barn när jag lyckades ratta in Radio Luxemburg, texten förstod man inget av då och knappt senare heller när man lärt sig Engelska.
Och så kan vi ta en någon nyare
Toppen av dig Ambjorn. Ibland behöver man väcka trådar till liv ibland. Det var ett bra initiativ av dig.
 

Neo Flash

Ny medlem

För ca 10 år sedan var ju Voice i Sverige med Magnus Uggla, Ola Salo, Petter och Carola. Här är från franska Voice. En helt otrolig sångare som slutade 3a har jag hört. Väldigt gripande. En sångare som var blind och kom så långt. Här gör han en tolkning av Eminems Lose Yourself. Fantastiskt framförande.
 

Ambjorn

Medlem
Tar vi en ABBA den gruppen man absolut inte skulle lyssna på under 70-talet, men de flesta tonåringar och andra gjorde det alla fall och köpte skivorna. Påminner om disko man gick på då, såg med sorg att Bankiren i Västerås upphörde för bara några år sedan, förvisso inte disko då men på 70-talet var det stället i Västerås för den typen av dans. Var där varje fre-lör på den tiden jag bodde i staden.
 

Neo Flash

Ny medlem
Tar vi en ABBA den gruppen man absolut inte skulle lyssna på under 70-talet, men de flesta tonåringar och andra gjorde det alla fall och köpte skivorna. Påminner om disko man gick på då, såg med sorg att Bankiren i Västerås upphörde för bara några år sedan, förvisso inte disko då men på 70-talet var det stället i Västerås för den typen av dans. Var där varje fre-lör på den tiden jag bodde i staden.
Superbra låt ju. ABBA går ju aldrig ur tiden. Kan man lyssna på hur många gånger som helst :)
 

Ambjorn

Medlem
En makalös version av ledmotivet till en av de absolut bästa Westernfilmer som gjorts: Den gode, den onde, den fule
 
Senast ändrad:

Ambjorn

Medlem
En låt när man träffar den man tror tänker dela livet

Men allt i livet blir inte riktigt som det verkade vara tänkt...
 
Topp