• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Inget tillbaka när en byggnad rivs

DeletedUser1364

Guest
FoE_q1.jpg
Sedan när får man inte längre mynt och resurser tillbaka när man river en byggnad?
Att man inte får det för pynt har jag inga problem med.

Men jag har ingen lust att testa att riva något stort utan att veta att jag åtminstone får tillbaka de invånare som är sysselsatta där. När jag förbereder för att riva en Kalkhuggare säger den att jag inte kommer få något alls tillbaka.

Jag spelar på Brisgard och befinner mig i Högmedeltid.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser837

Guest
Detta är en grafisk bugg som kommer åtgärdas med version 1.27. Man får en mängd mynt och resurser tillbaks, det är bara fel ruta som visas. Befolkning och lycka får man alltid tillbaka :)
 

DeletedUser1235

Guest
Det är inte den enda buggen, jag har samma fel + ett till där jag vid produktionsstart av vissa varor ser att istället för mynt/resurs minskning ( röda siffror ) får tillskott i mynt/resurssaldot ( gröna siffror ). Efter ett tag syns de röda siffrorna som borde ha synts direkt, om jag tjänar eller förlorar på missen vet jag inte.
 

DeletedUser1390

Guest
det låter bra trodde att jag ej skulle få något till baks man vill gärna få till baks sitt folk från jobbet skulle ju vara lite konstigt åker till jobbet och försvinner låter inge bra tur att det var en bugg tanke på att jag har 10 repfabriker i min by med arbetare
 

DeletedUser1390

Guest
har även jag set i bland får jag till baka mynten på rep tillverkningen eller när jag bygger något byggde en alabaster huggare den var helt gratis skumt tycker jag trodde det var någon bonus men det kanske är en bugg vem vet då får den gärna liga kvar för min dill hi hi ? mvh torbjörn
 
Topp