• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Imperieexpeditionens 4:e nivå helt kass...

DeletedUser1960

Guest
Öppnade för första gången Imperieexpeditionens 4:e nivå mot kostnad av hundratals varor, lockad av nyfikenhet och påskinandet av bättre belöningar... Kunde kriga första striden och vinna och förhandlade mig sedan fram ytterligare 7 strider tills jag fick en relik som jag tänkte skulle vara bra...
Blev rejält besviken när jag fick två ritningar till mb jag redan byggt och har typ 10-15 kompletta uppsättningar av redan... Den enda "bra" belöningen jag fick var 5 fp och det kostade mig hundratals varor, 1500 värdshussilver, 10 diamanter och 1200 medaljer...
Aldrig mer kommer jag öppna den nivån, det är ju ren förlust!
 

DeletedUser1408

Guest
Snittar 150-300 dias + varje vecka på IE 3 och 4 per server.. IE 4 är extremt plus (inte minst när man kan kriga hela)
Sen är såklart vissa veckor kassa, men över tid så ger det extremt bra utdelning.
 

DeletedUser1339

Guest
Ja, det är min Diamant-generator :) Jag skulle inte ha några Diamanter alls utan nivå 4, och älskar den. Ger ett rejält tillfälligt bidrag av FP också, men kan kosta massor av varor, och en vecka där man inte vinner diamanter är tuff . Jag har bara lyckats Kriga den i en enda tidsålder. Nutid. Annars kostar det rejält med varor.. Men, ett Relik-Tempel på dryga nivå 10 kan kompensera ganska mycket.
 

klarre

Medlem
Man måste ha en stad som är helt klart över snittet för att kriga genom IE4. Dock ska man nog även tillägga att det i vissa åldrar blir kombinationer i första och andra vågen som är nära nog omöjliga att klara.
 
Topp