• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Hur får jag tillbaka min skurk???????

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1785

Guest
Jag förlorade min skurk i ett slag. Hur får jag en ny? Hela spelet är hopplöst utan en.
 

Lonar Jion

Moderator
Om det är just den skurken så måste du tyvärr använda diamanter för att "åter liva" den direkt efter slaget i samma fönster som du ser dina och motståndarens förluster.

Annars så får du skurkar/skurkgömställen från olika event genom året vilket oftast kräver tålamod och mycket tur om du inte har en massa diamanter. Så satsa att få Alcatraz från progressiva eran och levla den så mycket du kan och satsa sedan alt på skurkgömställe när sådana dyker upp på olika event så har du ingen brist på skurkar då.
 

DeletedUser1033

Guest
När du får en obunden enhet i ett evenemang eller i skattjakten är den enheten en enhet och när den dör försvinner denna. Alcatraz är mycket bra att skaffa sig då den generar ett visst antal militära enheter per dag av de som går att producera i din stad.

Annars är det som sagt en god ide att skaffa ett skurkgömställe då det är den militära byggnad som producerar skurkar och dessa finns ibland som belöningar i olika event. Vet inte hur det är med alla hjärtans dag men gissningsvis lär det dyka upp i påskens äggevent under våren. G.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp