• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

HUR är det möjligt?......Ang "Tävlingen"

  • Trådstartare DeletedUser1259
  • Start datum

DeletedUser1259

Guest
Hur är det möjligt att utlysa en tävling där inledningen säger
"Den spelare som motiverar eller polerar mest för sina vänner" för att när tävlingen är slut ändra detta till att det nu skall gälla allt som går att motivera/polera?
-Dvs. stora Imperium har redan på förhand vunnit emedan om tävlingen hade hållits så som rubriken sade från början gällt fler än så?

Min slutsats är att det enda som SKALL gillas och gälla naturligtvis är alla spelare som defacto motiverat och polerat vänner och inte något annat. Spelare har jagat nya vänner och så ändras spelregeln och det när tävlingen är över.
-Jag har inte tävlat själv men protesterar å det starkaste då en utlyst tävling ändras trots att folk har bett om förtydligande redan i början då det ansågs luddigt.
Själv läser jag orden "vänner", så varför ändra i efterhand?
OM något annat hade menats så borde ord som imperiemedlemmar, vänner och/eller grannar ha funnits med i tävlingsbeskrivningen.
FOE har blivit sämre och sämre och det tycks som om spiralen dalar nedåt.

Vänligen LadyMaraya
 

DeletedUser1032

Guest
Anledningen till att jag körde både grannar samt imperiemedlemmar utöver mina vänner var att gardera mig just pga de luddiga reglerna.
Är det så att det enbart är vänner så räknar dom givetvis bara resultaten av vänner.
 

DeletedUser1565

Guest
Håller till 100% med LadyMaraya. Men, som en positiv sak, jösses vad vänlistan utökades ;)
 

DeletedUser1339

Guest
Håller med LadyMarya, men det finns en annan, viktigare anledning. Det kan skilja väldigt mycket i antal spelare i ett grannskap. Jag har varit med om allt mellan 85 till, jag minns inte exakt, men 10-12. Det kan man ju inte påverka på något sätt, som man kan med annat.
 

gyzman

Ny medlem
Håller med dig LM att infon var luddig. Jag undrar även om resultatet i tävlingen. Nå't jag har missat?
 

DeletedUser

Guest
Ja, ett resultat hade vart trevligt eller ett meddelande till de som deltagit iallafall.
 

DeletedUser1032

Guest
Håller med dig tiggrfriend att ett resultat hade varit trevligt. Jag är nog inte ens i närheten top3 men det hade ju vart skoj att veta vem som tog hem allt :)
 

DeletedUser1033

Guest
Ja det är ju över en vecka sedan resultatet utlovades och ingen information om när ett sådant kan förväntas. Känns rätt oseriöst kan jag tycka. G.
 
Topp