• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Historisk uppdragsserie: Van Gogh

voxscientia

Medlem
vangogh18_logo.png

Vincent van Gogh var en 1800-talskonstnär vars verk blev kända först efter hans död.

Kära spelare,

Som ni kan se har vi en ny historisk uppdragsserie åt er! Denna gången kommer vi att berätta historien om Vincent van Gogh, en genial och missförstådd nederländsk konstnär. Du kan spela uppdragsserien mellan den 9:e och 15:e maj.

Kom ihåg att du kan slå på undertexter!

Om du lyckas slutföra alla uppdrag i tid får du ett unikt porträtt av Van Gogh och en ny byggnad i Barockens trädgårdskonststil: Magnum Opus - en produktionsbyggand med olika produktionsalternativ. Som en liten extra effekt kommer du kunna se Vincent själv vandra runt i din stad (se till att dina animationer är påslagna)!

Ha det så kul!

Idag anses Vincent van Gogh vara en av världen mest inflytelserika konstnärer.

/Ert hängivna Forge of Empires-team

PS: Lämna gärna feedback nedan!
 

DeletedUser1960

Guest
Synd bara att alla belöningar jag fått hittills har varit så dåliga att jag gått med förlust på varje avklarat uppdrag, massmotiveringskitet efter 8 uppdrag och den sista byggnaden man får (om man nu hinner) är det inget fel på men annars kostar det mer än det smakar att klara enstaka uppdrag. I mina ögon den kassaste uppdragsserien hittills...
 
Topp