• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

har fuskare fortplantat sig när jag inte tittat?

DeletedUser1946

Guest
fuskare som plundrar en byggnad när dom andra inte är färdiga. sätter tex 3 byggnader på produktion och 1 blir plundrad när dom andra har tex 2 timmar kvar.
en långdistansenhet är 3 rutor längre bort från en snabb enhet men snabba enheten kan inte attackera pga en osynlig mur.
folk har en hel arme 2-3 tidsåldrar efter sin egen när dom är i samma kampanj som sitt stadshus
attackerar en person som har enheter allt ifrån 1-4 tidsåldrar förre en och dom kan döda ens enheter på 1-2slag med väldigt lite eller ingen attack bonus
 

DeletedUser1946

Guest
amen trevligt att spelet också kan göra det. attackstridsvagnar och missartilleri verkar kunna göra det. stridsvagnar gör en attack som gör att jag slutar med 2-3 hälsa men enheterna förstörs endå och artilleri kan träffa 4-5 istället för 3 enheter
 

DeletedUser2111

Guest
Du får nog höra av dig till supporten direkt om du har blivit plundrat på en byggnad där produktionen ej är klar än ^^

Förmodligen har du bara råkat köra fel prod-alternativ (dvs tryckt på 1h istället 24h t.ex.) på ena byggnaden...

Ang osynliga murar får nog någonannan svara... Har nog haft tur då jag aldrig mött på en osynlig mur någonsin i FOE trots att jag spelat i minst 5 år.

Släng gärna upp lite printscreen på dessa murarna och allt annat fusk du hittar..
 

DeletedUser1946

Guest
ska göra det nästa gång jag ser och konstigt att jag får 'hjälp' av just dig.

frågat support om man kan få statistik om hur en strid har gått ett annat fusk som spelet gör. antingen är sjukt dåligt programmerad eller programmerat medvetet för att provocera en. mästare och attackstridsvagnar i sista nutidsregionen jandahar skjuter tillbaka av någon konstig anledning.

enda andra gångerna som spelet fuskar är igenom hela högmedeltiden då armborstskyttar har lyckats döda riddare på 1-2 skott, eller i kolonialåldern+ industriåldern när spelet mystiskt sätter ut mycket träd när det finns många skogsvaktare eller jägare. har man själv samma enheter och fiender har inga alls då finns det knappt några träd

Hej Teutoburger,

Tack för att du hör av dig till supporten.

Jag har delegerat ditt ärende till ansvarig teammedlem, som kommer att undersöka saken och återkomma inom kort.

Med vänliga hälsningar,
Klas "Klarre"
Administratör
Forge of Empires Portal

nä såklart att man inte fick det :(
 
Senast redigerad av en moderator:

klarre

Medlem
Armborst med hög bonus kan självfallet göra skada på enheter från högre åldrar. Varför skulle det vara en bug?

I övrigt så uttalar jag mig inte om ärenden som du skickar till supporten men ditt gnäll gör sig bättre någon annanstans.
 
Topp