• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Har du ändrat ditt sätt att spela efter att vi införde "Hjälp-alla"-knappen?

River Styx

CM
Community Manager
newlogo1.png

Hej alla spelare!

Nu har vi haft funktionen att kunna motivera/polera många vänner och grannar med bara en knapptryckning ett tag, och vi undrar vad ni tycker?
Gillar du den? Använder du alla tre knappar - eller väljer du kanske bara imperiets medlemmar?
Hur gör du med besöken i värdshuset? Går du igenom dem under tiden som hjälp-alla går igenom dina vänner? Eller struntar i dem?

Berätta! Hur använder du funktionen Hjälp-alla och har det ändrat dina värdshusbesök?



Vänligen,
River Styx
Community Manager
 

Ambjorn

Medlem
Den funktionen är underbar. Jag försöker harmonisera den till Vapenvilans Torn för jag vill bara ha varor från tidsåldrar ovanför min egen. Och sannolikheten ökar om jag börjar med mot/pol när Vapenvilans torn blir aktiv. Så det är 4 omgångar under en dag som jag använder den. Något pilligt att få till det. Sedan tidsanpassning till den Dagliga Utmaningen då det kan komma det som ett uppdrag.
Värdshusbesöken gör jag som jag alltid gjort, besöker alla.

Är lite privilegierad där då jag är enmansföretagare och arbetar från hemmet med en stationär dator i webbläsare. Så enkelt för mig att ha spelet uppe hela tiden i en flik som man besöker när man skall ta en liten paus, fast klart paus kan man förstås fundera på om det är.
 

Terminus

Medlem
NEJ, MITT SPEL ÄR OFÖRÄNDRAT MEN JAG GILLAR DEN. Hjälp alla är suveränt då man inte behöver klicka på varje enskild spelares markering.
Så tummen upp för den. Gärna fler hjälpknappar som underlättar.
 

Malina

Aktiv medlem
Använder två knappar - vänner och impmedlemmar.
Besöker världshus gör jag antingen samtidigt eller vid annat tillfälle. Det blir mer sporadiskt eftersom stolar blir lediga lite olika tider på dygnet.
 

.Agnes.

Ny medlem
newlogo1.png

Hej alla spelare!

Nu har vi haft funktionen att kunna motivera/polera många vänner och grannar med bara en knapptryckning ett tag, och vi undrar vad ni tycker?
Gillar du den? Använder du alla tre knappar - eller väljer du kanske bara imperiets medlemmar?
Hur gör du med besöken i värdshuset? Går du igenom dem under tiden som hjälp-alla går igenom dina vänner? Eller struntar i dem?

Berätta! Hur använder du funktionen Hjälp-alla och har det ändrat dina värdshusbesök?



Vänligen,
River Styx
Community Manager
Jag använder den hela tiden Tar oftast den som har högst antal att mot/pol Sen passar jag på när jag skall besöka värdshus att trycka på mot/pol då oxå
Och en liten fråga ‍♀️ kan man plundra motiverade polerade byggnader.
 
Topp