• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Halloweentävling 2019

voxscientia

Medlem
Halloween%20Contest%20Logo5.png

Var hälsade, spöken och andar!

För att fira Halloweenevenemanget har vårt Forge of Empires-team förberett något alldeles speciellt för er. Från och med idag (22:a oktober 2019), kommer vår läskiga Halloweentävling här på forumet att erbjuda fyra utmaningar - det kommer en ny var fjärde dag . Logga in och klicka här, för att se de speciella tävlingsbrädan och välj ett nummer för att visa en av de fyra utmaningarna.

Obs: Tänk på att utmaningarna publiceras på olika dagar, så du kanske inte kan se alla än.

För varje utmaning så har du chansen att vinna ett specialpris om du ger rätt svar, och om du är med och gör alla fyra utmaningar så har du även chansen att sno åt dig ett uppgraderingskit för Övergiven anstalt!

Sammanfattning:
  • Utmaning 1 - 22:a oktober, 2019
  • Utmaning 2 - 26:e oktober, 2019
  • Utmaning 3 - 30:e oktober, 2019
  • Utmaning 4 - 3:e november, 2019

Priserna:
Alla tävlingar måste ha priser! Uppgraderingskit för Övergiven anstalt är storpriset för hela tävlingen, och du måste ha deltagit i alla fyra utmaningar för att ha chansen att vinna den. Så missa inte någon av dagarna!
Obs: Du måste ha minst 10 poäng (av 16) för att vara med i utlottningen. Mer information hittar du i FAQ:n nedan.

Utmaning 1 - 22:a oktober
  • Belöning: Mellan 500 och 900 Diamanter
  • Vinnare: 5 vinnare, slumpmässigt utvalda
Utmaning 2 - 26:e oktober
  • Belöning: 100 Forskningspoäng
  • Vinnare: 5 vinnare, slumpmässigt utvalda (endast bland spelare med rätta svar)
Utmaning 3 - 30:e oktober
  • Belöning: 9 ritningar enligt spelarens önskemål (på East-Nagach kan spelare endast få ritningar för Mäktiga byggnader från deras tidsålder eller lägre).
  • Vinnare: 5 vinnare, slumpmässigt utvalda (endast bland spelare med flest rätta svar)
Utmaning 4 - 3:e november
  • Belöning: 300 varor enligt spelarens önskemål (på East-Nagach kan spelare endast få varor från deras tidsålder eller lägre).
  • Vinnare: 5 vinnare, slumpmässigt utvalda (endast bland spelare med rätta svar)
Storpriser
  • Belöningar: 3 vinnare, slumpmässigt utvalda bland de som har mer än 10 poäng.
    • #1:a plats - Övergiven anstalt uppgraderingskit; Skurkgömställe + Krympkit; 200 diamanter
    • #2:a plats - Skurkgömställe + Krympkit; 200 diamanter
    • #3:e plats - Skurkgömställe; 200 diamanter

Vinnarna utses i slutet av tävlingen och väljs utav alla de som lämnat korrekt svar. För att kunna vinna någon av storpriserna måste du ha deltagit i alla fyra utmaningar!

Deltagarkrav & Tävlingsregler

Deltagarkrav:

Har du ett spelarkonto och ett forumkonto? Bra, det är vad som krävs för att vara med. Om du inte har någon, kan du skapa ett spelkonto här och forumkonto här!

Tävlingsregler:

Du kan lägga in ditt tävlingsbidrag för vilken som helst av de fyra utmaningarna fram till och med 6 november 23:59. Efter det, kommer support-teamet kontrollera alla svar och sätta ihop listan över vinnare. Läs dessa regler noga:
  • Varje konto kan delta i tävlingen EN gång.
  • Om du vinner något kan det endast delas ut till kontot som vann.
  • Medlemmar i FoE-teamet kan inte delta i tävlingen.
Har du redan bestämt dig? Då så, logga in och klicka här för att skicka in dina svar nu! Och, om du vill lämna feedback på tävlingen ser vi fram emot dina kommentarer nedan.

Vänligen,
Ditt Forge of Empires Team
 

voxscientia

Medlem
New_FAQ.png

Frågor och svar

  • Jag svarade rätt, varför fick jag inget pris?
    • För varje utmaning är det 5 vinnare. Har du angett rätt svar är du med i utlottningen för de 5 vinnarna tillsammans med alla andra som svarat rätt. Vinnarna utses slumpmässigt.

  • Det finns en till utmaning tillgänglig! Kan jag fortfarande delta i den förra?
    • Ja! Vi stänger inga utmaningar, utan du kan delta alla från den 22:a oktober fram till 6:e november 23:59, då hela tävlingen avslutas.

  • Var ser jag resultatet av tävlingen?
    • Resultatet och belöningarna kommer att tas fram av vårt support-team efter den 6:e november.

  • En av utmaningarna är inte tillgänglig för mig, varför?
    • Varje utmaning har ett start-datum, vilket betyder att du måste vänta någon dag innan du kan tävla. Du kan se dessa datum i tillkännagivandet ovan.
  • Vad behöver jag göra för att vara med i utlottningen av storpriserna?
    • Du måste ha deltagit i alla fyra utmaningar och ha samlat ihop minst 10 poäng. Du kan få upp till 4 poäng per utmaning, så ta god tid på dig och se till att svaret blir rätt!
    • Eftersom första utmaningen är ett pussel med slumpad utgång, så får du 4 poäng bara genom att delta i den.
    • Vinnarna utses slumpmässigt, så spelare med 10 eller 16 poäng har lika stor chans att vinna.

  • Kan jag dela med mig av tävlingssvaren till mina Imperiemedlemmar?
    • Det är helt och hållet upp till dig. Men tänk på att dina chanser att vinna minskar eftersom vi då kommer ha fler spelare med rätt svar.

  • Jag vill inte att någon ska kopiera mitt svar! Är det verkligen säkert att göra ett inlägg i tävlingen?
    • Ja! Inläggen i utmaningarna modereras, vilket betyder att INGEN ser någon annans svar.
 
Var ser jag resultatet av tävlingen?
  • Resultatet och belöningarna kommer att tas fram av vårt support-team efter den 6:e november.
Vi är fortfarande ovetande om denna tävling är avslutad eller inte... 2 1/2 vecka är lite väl lång tid utan ngt resultat...
om ngn erhållit pris i denna tävling så skriv gärna en rad så vi andra kan lägga denna tävling till handlingarna...
 

DeletedUser2343

Guest
 
reultat den 19 oktober på en tävling som slutade 6 november, ngt står inte rätt till i forumet...då blir det rätt så svårt att hitta :/
 
Topp