• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Synpunkt Hösteventet - Tumme upp eller tumme ner?

Gillar du Hösteventet?


  • Totalt antal röstare
    4

River Styx

CM
Community Manager
Vad tycker du om eventet? Rösta och skriv gärna en kommentar.
Alla synpunkter skickas in till utvecklarna - så missa inte att säga vad du tycker och tänker!

Tack!
 

Ambjorn

Medlem
Även om jag föredrar byggnader som ger attack/anfall när man initierar striderna själv så är storpriset helt ok med tre enheter fullt uppgraderat. Åsnehagen och dess animering och vad den ger är ok, men lite dumt att när man betalar en hel del diamanter för att komma åt den blir lite knepigt att få flera då svårighetsgraden på eventet är högre än tidigare. Koboltblå har jag frågat om i en annan tråd här så får se om den vaknar till kanske.
Däremot blir det en hel del att sälja hos Antikhandlaren om man känner för det vilket är trevligt.

Ang animeringar upptäckte jag för några dagar sedan hos Gentianakvarnen i portalen där en gås som jagade en som sprang för livet. Påminner mig om när vi hade tre gäss i vår villaträdgård i ett tidigare boende och en bekant skulle larva sig med dom, han sprang lika snabbt och imponerade oss att att ta sig över staket till trädgården så snabbt.
 

Malina

Aktiv medlem
Går inte att rösta längre? Tänkte iaf ge betyget Ganska ok.
Eftersom bakningsmomentet är en av de eventmoment jag tycker är helt ok. Inte lika tråkigt som att sparka en boll över en plan eller få en groda att hoppa mellan dammar.
Vad gäller priset så tycker jag "meh". Jag kommer väl inte att sätta ut den.
 
Topp