• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

fred på jorden !

DeletedUser1390

Guest
regler är regler en regel man ska vara snäll och glad och tacka dom som gör bra saker
jag tycker att Forgeofempires är ett dom bästa dataspelen som gjorts sen Super Mario och Zelda lanserades jag kan inte förstå varför folk klagar på att Nintendo och Innogames spel innehåller för lite våld jag uppskattar denna typ av data och tv spel av den enkla anledningen alla kan spela och man sliper alt onödigt våld data och tv spel som innehåller en masa onödigt våld skapar ju bara konflikter och krig vad tycker ni jag hopas snart att det bli 18 på alla vålds spel och en bättre kontroll i tv spelbutikerna vilka som köper spel
ett stort tak till Innogames och Nintendo som vågar go mot strömmen och tillverka spel som är bra för alla men jag förstår att varken Nintendo eller Innogames känar stora pengar på detta men i bland är inte alltid pengar det viktigaste utan underhållningsvärdet som Zelda Super Mario och Forgeofempires ger viktigare varefal för mig
stort tack till alla som tar avstånd från krig och våld
mvh torbjörn som säger nej till våld och is
 
Topp