• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Fotbollseventet

DeletedUser2283

Guest
Det är för få uppdrag i eventet. Har sedan många dagar tillbaka "bottnat ur" det - dvs det är numera bara ett uppdrag per dag. Då blir ju rankingen helt skev - det enda sättet att hamna i en högre liga är att betala för sportdrycker, vilket är trist att pay to play vinner...
 

DeletedUser1408

Guest
Mjo men det blir ju lite av utmaningen också, att försöka hålla på flaskorna o placera sig rimligt varje liga. Ska man placera sig i guld varje gång så lär det nog krävas diamanter oavsett. Dom flesta som placerar sig i brons eller högre har nog kört igenom alla uppdrag som går och hade kört igenom fler också om det hade funnits, så det hade bara gjort att gränsen för att nå högre också hade höjts. Jag missade helt att ligan var uppdelad i 3 omgångar o bommade således silverplats i första med typ 100 flaskor så det var en skaplig tabbe, men jag har istället mycket flaskor kvar och hoppas nå silver i båda dom kvarvarande. Kommer att försöka spendera minimum som krävs för silver, annars finns ingen chans (o blir säkert svårt ändå) att nå silver i sista omgången. Men man ska ju komma ihåg också att alla dom som spenderar diamanter är faktiskt dom som gör att vi har ett spel att spela så jag tycker inte det är orättvist alls :)
 
Topp