• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Försvunnen slottsbonus

Magna

Ny medlem
Vart har bonusen +35% attack för attackerande armé i slottet på nivå 13-15 tagit vägen? Om man går in i slottet för att kolla belöningarna finns den inte längre. Slottet blev plötsligt väldigt mycket sämre utan den, så vill att den kommer tillbaka.

Menar inte den andra bonusen som ger attack- och försvarsbonus för attackerande armé. Den är kvar.
 
Senast ändrad:

River Styx

CM
Community Manager
Vad jag kan se har den inte försvunnit? Jag ser den om jag bläddrar fram dit. Och 14, och 15..
Rätta mig om jag missförstår! :)

1642799316718.png
 

Magna

Ny medlem
Vad jag kan se har den inte försvunnit? Jag ser den om jag bläddrar fram dit. Och 14, och 15..
Rätta mig om jag missförstår! :)

Visa bilaga 958
Inte den attackbonusen som är problemet. På nivå 14 och 15 ser du att den ökar i %. Men såg också att jag råkat skriva lite fel beskrivning av den i mitt förra meddelande, även om jag ändrat nu.

Svårt att ta ett skärmklipp på något som försvunnit, men den bonus som saknas hade samma symbol. Skillnaden var att den gav enbart 35% attack för attackerande armé. Samma 35 % på nivå 13, 14 och 15.
 

Magna

Ny medlem
Samma problem på både mobil och dator för övrigt. Även efter ominstallation av appen.
 

River Styx

CM
Community Manager
Samma problem på både mobil och dator för övrigt. Även efter ominstallation av appen.
Jag tog bara en bild, men jag kollade även de andra nivåerna. Både Attack- och Försvarssymbolerna finns med på alla. Dator, mobil och surfplatta.
Och det finns ju bara dessa två booster för attack/försvar?
Jag förstår tyvärr inte vart du menar.
Ta gärna en bild på där du säger att den borde vara - det blir enklare att se vad du menar :)

Skulle uppskatta om du kan kontakta supporten - så vi kan felsöka detta i så fall. Tack!
 

River Styx

CM
Community Manager
Roligt att höra att du spelar på Beta!
Att jämföra vad som finns på Beta med skarpa servrar är ingen idé. Beta är ju en testmiljö och det är ofta många ändringar och justeringar som görs innan funktionen kommer ut på skarpa servern.
Du får helt enkelt avvakta tills man testat klart på Beta och uppdateringen kommer till oss :)
 

Magna

Ny medlem
Vet att för det som fortfarande testas är det ingen idé att jämföra, nej.

Däremot händer det ibland att något är en bugg både på beta och live som i detta fall. Men det viktiga är att utvecklarna nu vet om att buggen finns. Så du har rätt i att nu är det bara att vänta på att detta blir löst
 
Topp