• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Förslag till nya meddelandecentret

Hej!
Jag gillar i stort de nya meddelandecentret, men ni får hemskt gärna zooma ut lite eller trycka ihop de så mer text blir synlig, i dagsläget syns i princip max 3 meddelanden åt gången inne i trådarna vilket ger en väldigt dålig överblick. Prova köra messenger i landscape mode så förstår ni vad jag menar..
/ Had
 

Tixal

Medlem
Hej!
Jag gillar i stort de nya meddelandecentret, men ni får hemskt gärna zooma ut lite eller trycka ihop de så mer text blir synlig, i dagsläget syns i princip max 3 meddelanden åt gången inne i trådarna vilket ger en väldigt dålig överblick. Prova köra messenger i landscape mode så förstår ni vad jag menar..
/ Had
Hej!

Tack för förslaget (ledsen för sent svar...). Jag tar med det till utvecklarna. :)
 
Önskar även att meddelanderutan blir lite större i stora mobiler. Jag har iphone XR och där är det enklare att råka klicka bort ett meddelande man håller på att skriva genom att man råkar klicka utanför tutan. i mindre mobilmodeller täcker rutan hela skärmen och då finns inte samma problem
 
Topp