• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Information Eventcentret aktiveras inte för 2022

River Styx

CM
Community Manager
logo.png
Var hälsade Ers majestäter,

Förra året introducerade vi funktionen Eventcentret, som var format för att spelare skulle kunna se alla event som man deltagit i under ett år, och även få lite extra boosts för det.
Det har, efter vidare analyser, dessvärre visat sig att spelarna inte uppskattat funktionen så mycket som vi hade räknat med. På grund av det har vi beslutat att Eventcentret inte kommer aktiveras för 2022.

När det gäller våra planer för funktionen, just nu, kommer vi att ta ett steg tillbaka och utvärdera den, och även eventuella ändringar framöver.
Eftersom vi ska fortsätta att utvärdera funktionen så finns det inga planer på att ta bort den från era städer.

Om du har synpunkter, frågor eller kommentarer vill vi gärna hör det! Så skriv en rad eller två och dela med dig av dina tankar.

Tack för att du spelar Forge of Empires!
Vänligen,
Ditt Forge of Empires-team



===================================
Tillägg:

Ers Majestäter,
Efter reaktionerna kring ovan inlägg har vi beslutat att ta bort Eventcenter från spelarens stad.
Det sker genom en mindre uppdatering torsdag 10 februari.

Kommentera gärna dessa ändringar nedan.
Tack för att du spelar Forge of Empires!
Vänligen,
Ditt Forge of Empires-team

Your Forge of Empires Team
 
Senast ändrad:

Emvege

Medlem
Jag uppskattade verkligen eventcentret. Tycker att det var roligt att "samla" event och checka av att jag klarat dem allteftersom. Synd att den inte får vara kvar. Hoppas att den kommer tillbaka!
 

Ambjorn

Medlem
Jag gillar det också. Vore trevligt om ni gjorde två tillägg till det.
1: Lista alla event sedan ni började med dom.
2: Lista vilka huvudbelöningarna som var då.
Blir ju en igenkännande faktor om man skaffar någon del som kanske fanns på ett event för 3-4 år innan man själv började spela.
Då lär väl en del av kritikerna ändra sig lite.
 
Topp