• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Dubbel krig.

DeletedUser1653

Guest
Lägger upp den här tråden för att se vad andra tycker som är för eller emot de här med 2 krig.


Här ser man på på bild

Krig Plan FOE 1 info. motståndarna. I deras första strid.

Krig Paln FOE 2 Info. Månstarna i deras 2:a strid.

1 info vinst omgång 1 av 2. Säker vinst. Men går till

2 info filen där är de direkt stop. Hur man än gör om man kör manuellt eller automatiskt hur bra skydd osv du har så är de samma problem på omgång 2 som man kan se här på bilden.

Så här upplever jag de till 95% av alla eventen är resultatet så som på bilderna! Oavsätt enheter. Så är de alltid samma problem.

Undra om de är fler som tycker känna igen sig på samma sätt med de här problemet?

Här kan ni diskuttera om hur ni tycker dom bör göra åt de här problemet. Desutom så att förhandla istället för kriga är också uteslutet var de än är för tidsålder så är de erbjudande?

0 i Modern tid, nu tid i alla tidsåldrar. Och är de något ute? Så är de ge 200 ta 100. eller varför inte ge 1000 Bensin och du får 500 rep.

Så att för handlar är nästan uteslutet med! Och i en de flera uppdragen när man ska ta sektorer är de mer krav på krig än ta över t.ex 3 sektorer genom krig eller förhandla? Hade gått om de hade haft de så. Men då även varor är intill omöjligt i en del tidsåldrar så är de nästan uteslutet
inte heller hjälpande.

Här är de att kommentera om hur du uppelver samma problem eller du tycker de är förlätt? Kom med åsikter om hur du tycker ordet är fritt.
 

Bilagor

  • Krigs-plan-FOE-1-info.JPG
    Krigs-plan-FOE-1-info.JPG
    128,8 KB · Visningar: 8
  • Krigs-plan-FOE-1-info-vinst-omgang-1-av-2.JPG
    Krigs-plan-FOE-1-info-vinst-omgang-1-av-2.JPG
    114,2 KB · Visningar: 8
  • Krigs-plan-FOE-2-info.JPG
    Krigs-plan-FOE-2-info.JPG
    130 KB · Visningar: 8
  • Krigs-plan-FOE-2-info-vinst-omgang-2-av-2.JPG
    Krigs-plan-FOE-2-info-vinst-omgang-2-av-2.JPG
    102,4 KB · Visningar: 8

DeletedUser1653

Guest
Jo men varje event man har fått byggnader så hade uppdragen varit totalt omöjliga. Alltså får man inte något och kan därför inte göra ett skit av uppdragen eller de idiotisk Eventen som är totalt värdelöst att starta!
När de är alltid samma problem trotts uppreppade klagomål, verkar inte som utvecklarna vill alla ska ha samma vilkor!

Gör om och gör rätt! Annars kommer Eventen nu och i framtiden vara lika varedlösa som alltid! Då dom alltid undviker att göra något åt problemet!
Och de är inte bara jag som tycker så! Men finns en del som föredrar att hålla tyst! När de kommer till den biten!
 

DeletedUser1408

Guest
Jag är helt ärligt inte alls med på vad du menar.. Jag har inte hört någon av alla hundratals personer jag har kontakt med på dom olika servrarna klaga på att uppdrag/events är för svåra eller rent av omöjliga. Jag spelar på flera olika nivåer på olika servrar och för min del har det funkat bra oavsett vilken del av spelet jag är i, vare sig det är JÅ, Koloniala eller OE.
 

DeletedUser1826

Guest
Jag har fullgjort alla event jag påbörjat och som jag haft möjlighet att delta i sen jag började spela för 2,5 år sedan, har aldrig varit med om ett event som har varit nära omöjligt att göra klart och brukar vara färdig på halva tiden. Bara några enstaka Dagliga uppdrag som jag inte gjort klart.

Har inte ens försökt med event i D där jag ganska nyligen börjat spela.
 

DeletedUser1826

Guest
En förutsättning för framgång i krig är att välja rätt enheter. Problemet för många i detta spel är att de krigar för lite och lär sig därför inte vilka enheter de ska välja och hur dessa ska hanteras på slagfältet. Krigar man för lite prioriterar man inte heller det viktiga i att levla upp attack-MB och man kan inte eller vågar inte försöka att hämnas på plundrare.
 
Topp