• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Carnival Eventet 2018 (Svenska)

DeletedUser1653

Guest
Carnival Eventet 2018, fungerade 100% på test servern (zz1.forgeofempires.com)

Men nu i se1,se2,se3 och se4 så fungerar inte eventet alls!

Uppdragen 1 till och med Uppdrag 7 fungerar 100% felfritt. Men nu kommer STOP! Problem.

Uppdrag 8. Slutför 15 minuters produktion i samma byggnad 25 gånger, har nu gjort 2 på samma men återstår 0 gjorda av 25. Hur kommer de sig?

Håller på och kolla om 15 minuters ska vara 5 minuter eller 1 timme (60 minuters resurs produktion)

Har alltid som vanligt på zz1 servern tagit print om uppdragen. Alla 39. Och lika så gäller för SE servern där jag tar print screen på alla 39 uppdragen! Men ska även kontakta support då de är tidsbrist på de i 19 dygn från start till slut, och när jag testa på zz1 test servern. Så hade man ca 36 tim från de att uppdrag 39 var slutför, och de är 1 dygn och 12 timmar (1 dag = 24 timmar + 12 timmar = 36 timmar)

Undra även om fler upplever de här problemet också?

Fundera att starta om 1 ny spel på no eller dk. Servern för se om samma problem där!

No = Norge.
DK = Danmark.

Efter som jag har spelat på de här för 1 år sen. Men då får man börja om från 0.

Valde Uppdrag 38, istället för 39, då uppdrag 39 på zz1 var klar när man når uppdrag 39 2 ½ dygn innan slutet. Och en vänte tid på 24 tim för få sista uppdraget!
 

Bilagor

  • Uppdrag-8.JPG
    Uppdrag-8.JPG
    103,1 KB · Visningar: 2
  • Uppdrag-38.JPG
    Uppdrag-38.JPG
    106,4 KB · Visningar: 2

DeletedUser1259

Guest
Brisgard
Bugg uppdrag (Händelseuppdrag)
Kan inte "Besegra den här lilla armen) endast köra "Lätt förhandling).
Går inte heller att rapportera genom högerklick på skärmen - därav inlägg här.
/Regards LM
 
Topp