• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Bugg i timern för produktionsbyggnaderna

DeletedUser2157

Guest
Jag har märkt att det buggar rätt ofta i timern för mina produktionsbyggnader.
T ex. För en kvart sedan satte jag 5 st produktionsbyggnader på 15 min och nu är bara fyra klara och den femte ligger på 5 min kvar.
Har hänt många gånger tidigare samt att Vikingabyn är klar innan vanliga bosättningen trots att jag satt igång den vanliga bosättningen före.

Gäller Brisgard.
 

Lonar Jion

Moderator
Om fler har samma problem så får de gärna skriva här och skriva om det hjälper att rensa historiken (främst cachen).
Glöm inte att göra en ticket till supporten så problemet bokförs i systemet.
 

DeletedUser2068

Guest
Hej Karlsson,
Jag har själv sett liknande problem och de har varit kopplade till hur stabil internetuppkoppling jag har.
T.ex. utomlands på kass nätverk har detta blivit ett problem för mig. Andra personer har haft liknande problem t.ex. när de är långt ut i vildmarken med semistabil uppkoppling.

Skulle du kunna göra ett test på http://www.bredbandskollen.se/ och bifoga oss resultaten?

Med vänliga hälsningar,
Robin
 

DeletedUser1653

Guest
Hej har upptäckt de här problemet när man använder 6 timmrs resurs rush har man då t.ex valt 8 timmar och 24 timmar resurs produktion så väljer man 6 timmar, får då upp vill du göra de här på t.ex 10 byggnader? Ja. Men ändå står de kvar på 8 timmar och den 2.a på 24 timmar kvar.

prova igen med 1 st 6 timmars resurs rush men ändå 24 timmar kvar och 8 timmar kvar prova 3 och 4.e gång (de sista jag hade) Men inget.

Så med andra ord.

Sätter man de på 24 timmar låter de gå 10 (tio minuter) från 24.00.00 till 23:50:00 väljer 6 timmars resurs rusch efter användnnig

23.49.30 kvar. alltså skulle väl ha varit mer 23-6 = 17 timmar kvar följt av 49 min 30 sekunder *ungefär*

17:49.30: är istället 23:49:30 provar igen testas på eventet och var på (se2 server = Brisgard.) tänkte testa att köra på annan webbläsare.

tip.s på webbläsare.

firefox (32 bit windows) = www.firefox.com
waterfox (64 bit windows) = www.waterfox.net

chrome (Google Chrome 32 bit) chrome.google.se
netscape (Översättning nätskräp), www.netscape-browser.en.softonic.com/ (9.0 senaste ver från 2010 ungefär)
Opera. (webbläsaren heter så) www.opera.com
safarie (webbläsare) samma webbläsare används för apple produkterna men finns eller har funnits för windows tidigare!

Alla finns på de flesta språken och är 32 bitar. waterfox och firefox är inte direkt samma men, de är mozzilla som utvecklar båda, där den 1 är för 32 bit windows och den andra för 64 bitars windows och har stöd paket för språk men som inte har fungerat alls.
När du kollar mer info om waterfox så kan en del sidor ange waterfox som firefox trotts du kör waterfox.
De flesta är även portabla, så du kan ladda ner och lägga de på usb minne och använda de på valfri dator, utan att krävs installation av webbläasren!


Ja som har upplevt lite strul med tiden som angivits här!
Kör 100/100 Mbit 100 ner och 100 upp får ut ca 90-95 Mbit/s upp och ner svarstid: 6,99 ms. (fiber)
 
Topp