• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Borttagning av Imperieforum uppskjutet

Tixal

Medlem
Forge%20logo.png

Kära Kungar och Drottningar,

Tack för alla synpunkter vi har fått angående borttagningen av Imperieforum. Era synpunkter är väldigt viktiga och vi hör vad ni säger.

Vi har därför beslutat att skjuta upp borttagningen av Imperieforumet till en dag längre fram.

Detta betyder att Imperieforumet kommer inte att inaktiveras 5 oktober 2020. Vi har inte bestämt något nytt datum när det ska tas bort, eftersom vi först vill gå igenom alla synpunkter som ni har skickat in till oss. Efter det kommer vi att göra en utvärdering på vad som eventuellt skulle kunna läggas till eller förbättras i den nuvarande Meddelandecentret, för att göra överflytten från Imperieforumet till Meddelandecenter lättare för er.

Vi vet att det finns imperier där ute som fortfarande använder och värdesätter imperieforumet som det fungerar idag och vi vill inte ta bort den funktionen utan att ha riktat uppmärksamheten till några av de aspekter som ni har påpekat. Vi har emellertid ingen avsikt att ändra Meddelandecenter så pass att det skulle ersätta Imperieforumet till 100%. Det varken går eller ska ta med alla funktioner från Imperieforumet till Meddelandecentret. Men oavsett det, så är vi övertygade om att en del ändringar kan göra den övergripande upplevelsen av Meddelandecentret värdefull för alla spelare.

Ditt,
The Forge of Empires Team
 
Senast ändrad:

Malina

Aktiv medlem
Ah, vad bra! Jag fick lite panik precis när jag insåg att det var den 5:e okt nu. Men då avvaktar jag... :)
 
Topp