• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Banbrytande Roligheter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser276

Guest
Hej!

Jag sitter fast i Brisgard på Rinbins uppdrag:

Banbrytande Roligheter:
Krav=
Ha 2000 invånare tillgängliga
Gör folket entusiastiska
Belöning: 35 diamanter

Båda kraven är uppfyllda men uppdraget blir inte klart.

Har skrivit till supporten men inget har hänt på 48 timmar.
Någon här som kan fixa?

Mvh Tobbe
 

DeletedUser1235

Guest
Även jag sitter fast i detta uppdrag, entusiastkravet är avbockat och klart men befolkningskravet uppfylls inte hur man än gör.
Och uppdrags och tipstexten bör kontrolleras, uppdraget är att ha 2000 invånare tillgängliga och tipstexten säger att jag ska bygga byggnader som kostar invånare.
Jag tror de flestas problem i spelet är för litet utrymme och för få invånare, så varför då ge tips om att minska invånarantalet för att uppfylla kravet?

Edit:
Plötsligt efter flera dagars prövande av olika lösningar blev uppdraget klart efter att ha skrivit här, skickat en anmälan till supporten utan svar ännu, och en promenad. Vad som löste problemet är oklart, men nu är uppdraget avklarat i alla fall :)
 
Senast redigerad av en moderator:

klarre

Medlem
Uppdraget är buggat och alla jag pratat med angående detta uppdrag har fått lösa problemet genom att kontakta supporten (jag fick också gå den vägen).
 

Lonar Jion

Moderator
Då var det min tur att upptäcka att detta uppdrag var buggat.
Skickade precis in en support ticket. Postar här bara för att lyfta tråden så att eventuella andra som siter fast hittar den bättre.
 

DeletedUser1339

Guest
Det kanske är "riggat" så att man ska tvingas gå igenom proceduren att registrera sig på Forumet och hos Supporten, om man inte redan gjort det ? En del av spelet som är lite obligatorisk när man spelat ett tag, men alla inte gör. Annars borde det ha varit åtgärdat för länge sen. Glöm inte vems Uppdrag det är ..... :)
 

voxscientia

Medlem
Hej!

Just detta uppdraget ar buggat och tyvarr har inte spelutvecklarna fixat det an. Har ni problem sa skicka in ett supportarende sa loser vi det manuellt at er!

/Sofie
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp