• Vill du testa allt före andra?
    Då ska du spela på BETA servern!
    Registrera dig och skapa en ny stad - spela med och mot spelare från hela världen!

Avancera svårighetsgrad i imperieexpedition

  • Trådstartare DeletedUser1903
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1903

Guest
Hej!
Är ny spelare och har nu nått vägs ände i imperieexpeditionen nivå 1 och vill låsa upp svårighetsgrad 2. Hur gör man detta? Försöker bidra med varor men det går inte att låsa upp. Befinner mig i järnåldern fortfarande och har ju inga varor från senare åldrar.

Mvh
 

Lonar Jion

Moderator
Du får prata med de spelare som har ledare eller grundare behörighet i ditt imperium om de kan låsa upp nästa nivå.
 

DeletedUser1903

Guest
Nu har jag ännu en fråga, för jag har varit i kontakt med ledaren och när jag ska till svårighetsgrad 2 står det nu "låsa upp" istället för "bidra".
Men det händer inget när jag trycker där, kommer till skattkammaren. Hur gör man? Måste man bidra med varor eller ska ledaren göra något mer?
Mvh
 

Lonar Jion

Moderator
Nej, om du läser längst ner i det fönstret så ser du att det finns en knapp för att låsa upp nästa nivå.
 

DeletedUser1903

Guest
Ja, men den knappen är grå och går inte att trycka på. Är det något jag behöver göra för att den ska att trycka på?
 

Lonar Jion

Moderator
När den är grå så betyder det att det saknas varor.
Du ser vilka varor som finns/behövs, de varor som saknas för att låsa upp har texten en annan färg så det är bara att fixa de varorna till skattkammaren innan du kan låsa upp.
 

DeletedUser1903

Guest
Ok, det verkar finnas alla varor fram till industriålder.. får helt enkelt försöka byta till mig dessa då :)

Stort tack för hjälpen!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp